سال 1403 را در حالی آغاز می‌کنیم که امنیت پایدار کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران را مدیون دلاور مردانی هستیم که در سرما و گرما با ایثارگریشان روز و شب نمی‌شناسند و عاشقانه در خدمت وطن بوده و در محل مأموریت خود در نقطه صفر مرزی استان کردستان و در پایگاه مرزی روستای«سردوش» مریوان سال تحویل را با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، در حالی که مردم خود را برای استقبال از بهار آماده می‌کنند، هستند افرادی که در مرز‌ها امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

این روز‌ها مردم هنوز هم در تکاپو هستند؛ عده‌ای سبزه و ماهی به دست و برخی درحال خرید آجیل و شیرینی.

همه از این که شب و روز و در لحظه تحویل سال نو در کنار خانواده خود هستند، بسیار خرسندند؛ اما هستند افرادی که در پایگاه‌های مرزی و به دور از خانه و کاشانه خویش امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور در پایگاه روستای سردوش شهرستان مریوان لحظات سال تحویل را در کنار سربازان و بسیجیان این خطه گذراند.

سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن تبریک سال نو به همه ملت ایران بویژه مردم استان کردستان در میان نیروهای پایگاه شهید احمد کریمی در روستای سردوش شهرستان مریوان اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز توفیقی نصیب شد در لحظات پایانی سال ۱۴۰۲ در منطقه مرزی مریوان در کنار رزمندگان شجاع و غیور سپاه این شهرستان حضور پیدا بکنیم.

 

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که در آغاز سال جدید در اینجا حضور پیدا کردیم که هم به رزمندگان پایگاه روستای سردوش در منطقه مرزی مریوان خداقوتی گفته باشیم و هم سال ۱۴۰۳ را به این عزیزان عرض تبریک نماییم.

وی خاطر نشان کرد: همان طوری که در سال  ۱۴۰۲ با تلاش و هوشیاری رزمندگان اسلام در این منطقه و همراهی خوب مردم توانستیم توطئه‌های دشمنان را در همه ابعاد به شکست بينجامیم، انشاالله سال ۱۴۰۳ را با همین نیت، انگیزه و روحیه بتوانیم مأموریت خود را که امنیت و آرامش مردم در خطه کردستان بزرگ، کردستان قهرمان و کردستانی که بیش از ۵۴۰۰ شهید را تقدیم این نظام کرده‌اند تا این امنیت و آرامش ایجاد شود به فضل خدای متعال ادامه بدهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد:توأمان سال جدید با ماه مبارک رمضان یکی از فرصت‌های بسیار خوبی است و امیدواریم با معنویت و همچنین شادی که همه مردم در کشور در این ایام مشغول هستند بتوانیم در کنار هم برای آرامش، سربلندی و عزت نظام انقلاب‌اسلامی و نیز برای حفظ ارزشها و خون مطهر شهدای استان و سراسر کشور اسلامی در میدان باشیم.

وی گفت: چند روز پیش تصمیم گرفتم در کنار همرزمان خود در استان باشم و اولین شهرستانی که به ذهنم رسید شهرستان مریوان بود که توانستم حضور پیدا کنم  واقعاً از صمیم قلب خوشحال هستم و خدا هم مقدر کرد امسال عید را در کنار  بسیجیان و پاسداران این خطه باشیم.

سردار گشتاسبی در پایان اظهار کرد: خدای متعال را از این جهت شاکریم که روحیه همه رزمندگان انقلابی و نیروی زمینی سپاه بیت‌المقدس کردستان دارای روحیه بسیار بالا، با انگیزه، شجاع، هوشمند و آماده برای دفاع و حراست از کیان میهن اسلامی هستند.