استاندار کردستان در جمع با خبرنگاران سفر نیم روزه خود به شهرستان مریوان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان شامگاه امروز در پایان سفر به مریوان و افتتاح چند طرح در این شهرستان، در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: کمتر از ده روز از سفر قبلی به مریوان امروز برای بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی، ارتباطی و پروژه تولیدی در این شهرستان مرزی حضور پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کنار بهره‌برداری از این پروژه، بازدیدی از سطح بازار مریوان داشتیم و از نزدیک با مردم شریف این شهر گفت‌وگو کردیم.

استاندار کردستان افزود: از ویژگی‌های سفرها این است که وعده‌ها محقق می‌شود و این انگیزه ما برای حضور در میان مردم را تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز در ابتدای سفر با حضور در منطقه کوماسی و روستای هلیزآباد، زمین چمن مصنوعی که سال قبل وعده احداث آن را به مردم داده‌ بودیم را افتتاح کردیم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: همچنین دکل BTS روستای شاهیدر از توابع بخش کوماسی مریوان افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه وعده احداث زمین چمن مصنوعی که محوریتی برای مسابقات روستایی دارد، دادیم و امیدواریم چند ماه آینده برای افتتاح آن در روستای شاهیدر حضور پیدا کنیم.

استاندار کردستان افزود: چند واحد تولیدی که نشان از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان مریوان در حوزه تولید، صادرات و اشتغال‌زایی دارد، به بهره‌برداری رسید.

وی در خاتمه عنوان کرد: در کنار این مسائل، حضور در بازار مریوان و گفت‌وگو با بازاریان این شهر بسیار دلچسب بود و امیدواریم خداوند توفیق خدمت بهتر به این مردم را به ما عطاء بفرماید.