مراسم گرامیداشت روز بهورز با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رؤسای بیمارستانهای بوعلی و فجر، جمعی از مسئولین شهرستانی و مسئولین ستادی و بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

🔹به گزارش خبرنگار زریوار خبر، بعدازظهر امروز مدریک محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان ضمن گرامیداشت روز بهورز و تبريک آن به بهورزان گفت: هر چند روز بهورز مصادف با ۱۲ شهریور است ولی بر مبنای سیاست و برنامه‌هایی که مرکز بهداشت داشت به تأخیر افتاد.

🔹مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان ضمن پوزش از بهورزان بابت تأخیر در برگزاری مراسم بهورز یادآور شد: امروز بهورزان از قشرهای زحمت‌کش جامعه هستند که به روستائیان خدمات‌رسانی می‌کنند و كاهش بسياری از بيماري‌ها مرهون زحمات این عزیزان می‌باشد.

🔹اشاره به نقش بهورزان در ارتقاء شاخص‌های بهداشتی برقراری ارتباط با مردم، آموزش و ارائه مراقبت‌های بهداشتی را از مهم‌ترین فعالیت‌های بهورزان در روستا عنوان کرد.

🔹وی جلب‌ مشارکت‌ مردمی و همكاری‌های بين‌ بخشی را بزرگترين‌ رمز موفقيت‌ برنامه‌های بهداشتی دانستند‌ و افزود: اگر بهورزان‌ بخواهند در انجام‌ وظيفه‌ خود موفق‌ شوند بايستي‌ با مردم‌ ارتباط خوبی برقراركنند و جلب‌ مشاركت‌ آنان‌ را سرلوحه‌ كارشان‌ قرار دهند.

🔹در پایان از  چند نفر بهورزان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.