نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: مردم تعیین‌کننده کیفیت انتخابات هستند و این امری قابل افتخار است و کمتر در کشورهای عربی همسایه اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، حجت‌الاسلام پورذهبی ظهر امروز در نشست طلاب و روحانیان که در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، وظیفه همه روحانیان و ماموستاها را جذب و تربیت طلبه دانست و اظهار کرد: تربیت طلبه‌های با سواد، با عمق و دارای فکر و متخلق رسالت اصلی روحانیان است. اخلاق در رأس دروس طلبگی است و باید مورد توجه قرار گیرد. اعمال و عبادت یک آخوند و طلبه باید صحیح و پسندیده باشد.

 

وی بیان کرد: طلبه باید به استقلال، انقلاب و اسلام علاقه داشته و اندیشه‌های متعالی داشته باشد و در راستای رفع فتنه و اختلاف‌افکنی قدم بردارد. طلاب اهل سنت و اهل تشييع تفاوتی با هم ندارند و همه باید با کیفیت و با سواد باشند.

 

پورذهبی با اشاره به احصای برخی مشکلات ماموستاها در استان، اظهار کرد: مشکلات اداری، محتوایی، بیمه و درسی ماموستاها تا حدودی بررسی شده و کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح و رأی دادن به پیشرفت شهر کمک خواهد کرد، گفت: کسانی که در این شهر کاندیدا می‌شوند، فرزندان همین شهرند. بر همین اساس باید مورد حمایت قرار گیرند.

 

نماینده ولي‌فقيه در استان کردستان بیان کرد: مردم تعیین‌کننده کیفیت انتخابات هستند و این امری قابل افتخار است و کمتر در کشورهای عربی همسایه اتفاق می‌افتد. انتخابات تجلی رأی و نگاه مردم است و امید است بتوانیم به قله اهداف برسیم.