نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: انتخابات حق مردم است و هیچ کس نباید از حق خودش بگذرد و یک نفر را باید انتخاب نماید. 

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، شامگاه امروز حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در جمع اصحاب رسانه این شهرستان خاطر نشان کرد: ارزیابی ما از انتخابات پیش رو این هست که ان شاالله با نشاطی که در جامعه ایجاد می‌شود و تحرکی که دولت و مسئولین داشتند و طبق آماری که داریم از عرصه‌ها و سلیقه‌های مختلف در این انتخابات شرکت می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه افزود: ما امیدوار هستیم که در  ۴۰ روز آینده که به انتخابات نزدیک می‌شویم این شور و هیجان رونق پیدا بکند و آمار خوبی را در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

 

وی اظهار کرد: انتخابات حق مردم است و هیچ کس نباید از حق خودش بگذرد و یک نفر را باید انتخاب نماید.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: نکته‌ای که مدنظر است چه کسی را انتخاب بکنیم؟ همه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان رد می‌شوند صلاحیت این را دارند که منتخب مردم باشند.

 

وی افزود: توصیه بنده این است که اولاً کسانی که وعده‌های عمل نشدنی می‌دهند این یک ملاک است و باید از این افراد برحذر بود، کسانی که اهل تقوا، معنویت و اخلاص هستند آمدند برای مردم کار بکنند باید به این افراد توجه کرد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه افزود: کسانی که احیاناً قبلاً آزمونی، مقام و جایگاهی داشتند در آن کار موفق بوده‌اند انشاالله در این کار هم اگر هستند بتوانند یک پیشینه‌ای داشته باشند.

 

وی افزود: مسئله دیگر اینکه افرادی را در انتخابات، انتخاب نمایید که حاشیه نداشته باشند و اهل حاشیه نباشند و به هر حال تقید به نظام و انقلاب باشند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان اظهار کرد: به نظر بنده کسی که در خدمت نمایندگی باشد نه نمایندگی در خدمت او، این شخص نفر اصلح است که انشاالله امیدواریم همین افراد هم انتخاب بشوند.