معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان مریوان بیان داشت: ۸۸نفر از دانش‌آموزان دختر مقاطع متوسطه مدارس شهرستان مریوان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی ایلام و کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر؛ صبح امروز سرهنگ منصور لطیفی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان مریوان با اشاره به اعزام ۸۸ نفر از دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه مدارس این شهرستان با دو دستگاه اتوبوس گفت: این کاروان به مدت دو روز از یادمان‌های دفاع مقدس مناطق عملیاتی ایلام و کرمانشاه بازدید می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی اردوهای راهیان‌نور است که هر سال از لحاظ کمی و کیفی در حال ارتقا می‌باشد.

وی ابراز داشت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

لطیفی بیان نمود: راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین و مؤثرترین برنامه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به دانش آموزان آینده سازه ایران اسلامی است.

وی گفت: نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌ها آشنا و با حضور در یادمان‌های شهدا از آن‌ها در زندگی و تحصیل مدد می‌گیرند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان مریوان در پایان یادآور شد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در استان کردستان از ۱۵ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۸ آبان‌ماه ادامه دارد.