ماموستا محمودی گفت: راه‌اندازی کمپين کمک‌های مردمی در ارسال کمک به مردم‌ غزه یک نیاز ضروری است که باید هر چه زودتر تشکیل شود.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای بهاران شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، در مورد جریانات اخیر در کشور فلسطین و محکوم کردن این جنایت‌های ددمنشانه از طرف رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم غزه و مورد حمله قرار دادن بیمارستان‌ها اظهار داشت: آنچه که مورد توجه عموم مسلمانان قرار دارد این است که اقدامات این رژیم علیه مسلمانان به منزله نابودی رژیم اسرائیل است و اقداماتی که جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی انجام داده آزادی قبل از موعد مقرری است که برای آزادی قدس شریف رقم خورده است.
وی افزود: در واقع می‌توان گفت مسلمانانی که در غزه و کل فلسطین و حتی در لبنان جهاد می‌کنند حکم شرعی دارد و از همه کشورهای اسلامی درخواست داریم که سفیران رژیم منحوس اسرائیل را از کشور خود بیرون کرده و قطع رابطه کنند، زیرا این رژیم جعلی با کمک دلارهای سرمایه‌داران کفر، زنان و کودکان مظلوم فلسطین را قتل وعام می‌کند.
ماموستا محمودی از همه طوائف، قومیت‌ها و احزاب به ویژه قوم ترک، کرد، بلوچ، عرب و همه زبان‌هایی که در کشورمان وجود دارد خواست تا در حد توان خود کمپینی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین راه‌اندازی کنند.
وی در ادامه از مسئولان نظام جمهوری اسلامی خواست که حامی اشخاصی باشند که این کمپین‌ها را راه‌اندازی می‌کنند و مردم را از خود بدانند تا کمک‌های مردمی را به دست مردم غزه برسانند.
امام جمعه قبای بهاران شهرستان مریوان تأکید کرد: آینده از آن اسلام خواهد بود و دشمنان اسلام نیز با هر ترفندی که بخواهند علیه اسلام با هزینه‌های هنگفت اقدامی انجام‌ دهند، کارشان عبث و بیهوده خواهد بود، اسلام از آن ماست و سایه‌اش را بر سر تمامی کشورهای جهان خواهد انداخت و به مدعیان حقوق بشرغربی که جز مداخله در امور کشورهای اسلامی کاری ندارند، و متأسفانه در برابر این‌ جنایات کودک‌کشی هیچ اقدام و تذکری به صهیونیست‌ها نداده و سکوت کرده‌اند؛ می‌گوییم پس کجایید مدعیان حقوق بشر؟!
وی از کشورهای اسلامی و کسانی که می‌توانند کاری بکنند خواست به داد مردم مظلوم فلسطین برسند و گفت: قطعا خداوند به شما که به یاری ملت ستمدیده فلسطین می‌شتابید، عزت و اعتلا خواهد داد.
ماموستا محمودی از مردم شهرستان مریوان خواست برای کمک به مردم غزه هر آنچه در توان دارند کمک کنند و ما مسلمانان باید در مقابل همدیگر احساس مسئولیت کنیم و مسئولین هم در ارسال کمک‌های مردمی به غزه نهایت همراهی و همکاری را داشته باشند.