شهردار مریوان، با اعلام برخورد قاطعانه با هنجارشکنی بانک ملت در تصرف غیرقانونی پیاده‌رو، از تمدید مهلت ۲۴ ساعته برای رفع تصرف و تخریب سازه‌های غیرمجاز در صورت عدم اقدام لازم خبر داد.

دانیال فتاحی، شهردار مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، در واکنش به تصرف غیرقانونی پیاده‌رو توسط بانک ملت، اعلام کرد: با ساخت و ساز غیرمجاز به‌طور قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی در این خصوص اظهار داشت: بانک ملت پیش از این بابت عقب‌نشینی خسارات قانونی از شهرداری دریافت کرده است، اما متأسفانه در روزهای اخیر اقدام به تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز کرده و حقوق شهروندان را نقض کرده است.

فتاحی افزود: قبلاً به بانک ملت ۲۴ ساعت مهلت رفع تصرف داده‌ایم و اکنون با نصب نیوجرسی مقابل این بانک، زمان مذکور را با هماهنگی مقامات قضایی تا ۲۴ ساعت آینده تمدید کرده‌ایم. اگر بانک ملت اقدام لازم را در این راستا انجام ندهد، ما طبق قانون و بدون هیچ تعللی سازه‌های غیرمجاز را تخریب و به این تخلف واضح پایان خواهیم داد.

وی در پایان تأکید کرد: نهادهای دولتی باید الگویی درست و واقعی برای مردم باشند و نباید با چنین رفتارهایی، هنجارشکنی عمومی را تشویق کنند.