فرماندار مریوان گفت: هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به‌عنوان یک رویداد فرهنگی مهم، با ارتقاء هنر تئاتر در منطقه و جذب گردشگران، فضایی شاداب و پرانرژی را در این شهر ایجاد می‌کند.
اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در حاشیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، بیان داشت: این جشنواره از روز شنبه ۲۱ مهرماه در پارک ملت این شهر آغاز شده، از حضور ۲۵ گروه هنری از سراسر کشور و بخش بین‌الملل با حدود ۱۷۵ هنرمند خبر داد و استقبال گرم مردم را از اجراها ستود.
فرماندار مریوان افزود: این جشنواره با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شده و هنرمندان در نقاط مختلف شهر به اجرای برنامه‌های خود پرداخته‌اند.
وی گفت: مردم با شوروشوق به تماشای این اجراها می‌پردازند و این رویداد تأثیر شگرفی در جذب گردشگران از سایر نقاط کشور به مریوان داشته است.
 احمدی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره به‌عنوان یک رویداد فرهنگی مهم، نه‌تنها به ارتقاء هنر تئاتر در منطقه کمک می‌کند، بلکه به رونق گردشگری و ایجاد فضایی شاداب و پرانرژی در شهر مریوان نیز می‌انجامد
انتهای خبر/