مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان از آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین برای خدمات مطلوب به زائران در سطح استان به ویژه در مریوان خبر داد.

حسین رحیمیان در حاشیه بازدید از مواکب مستقر در مرز باشماق مریوان در گفتگو با خبرنگار «زریوار خبر» به نقل از کردتودی، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه اربعین از امروز هم‌زمان با سرتاسر کشور در کردستان آغاز شده و تا پایان بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان داشت: با شروع طرح نظارتی ویژه ایام اربعین، سازمان تعزیرات حکومتی و به بهانه آغاز این طرح در سراسر کشور هیئتی از ستاد سازمان تعزیرات حکومتی من جمله مدیرکل سلامت و عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی در مقام نماینده ریاست معزز سازمان تعزیرات حکومتی و سایر همراهان وی و در معیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان و ریاست تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان و سایر همکاران استانی از مرز باشماق که برای سومین سال متوالی بعنوان مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین به کربلای معلی انتخاب شده است بازدید بعمل آورد.

وی ادامه داد: در حاشیه این بازدید از پارکینگ‌های مصوب و منتخب این امر و رستوران‌های سطح شهر و سایر واحدهای صنفی سطح شهرستان مریوان بازدید به‌عمل آمد.

رحیمیان اعلام داشت: قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات این ایام بصورت ۲۴ساعته در خدمت مردم شهروندان و زوار بوده و روازنه به صورت مداوم گشت مشترک با شبکه بهداشت، دامپزشکی، اتاق اصناف و صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی برای راحتی خیال مردم و زوار برگزار می‌گردد.

وی گفت: مردم و زوار در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم رعایت مقررات بهداشتی از ناحیه واحدهای صنفی بلافاصله به بازرسان گشت اطلاع داده و یقین داشته باشند در اسرع وقت و در کمترین زمان رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم شریف و واحدهای صنفی سراسر استان خدمات خوب و شرایط مناسبی برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین در سطح استان و خصوصاً شهرستان مریوان فراهم آوریم.