نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور اعضای کابینه را درست انتخاب کند، گفت: انتظار مردم از دولت پزشکیان ادامه‌دادن مسیر منویات رهبر معظم انقلاب با بکارگیری وزرای توانمند و تلاشگر است.

امید کریمیان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، به نقل از کردتودی، اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب برای اداره امور کشور می‌تواند ائتلافی از نخبگان جناح‌های متفاوت را تشکیل دهد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان در کارزار انتخابات تأکید بر استفاده از شایستگان و متخصصین داشتند و دراین‌ارتباط فراجناحی عمل خواهند کرد.

وی بیان کرد: اقتصاد کشور و بهبود وضعیت معیشت مردم، مهار گرانی و رشد تورم باید اولویت دولت آینده باشد.

کریمیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، درباره مذاکرات با آمریکا مبنی بر اینکه به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم و مخالفتی هم نمی‌کنم، اظهار داشت: دولت آقای پزشکیان باید رفع چالش‌های داخلی و خارجی را برای شکوفایی اقتصادی دنبال کند و دراین‌ارتباط باید از تجربیات دولت روحانی و دولت شهید رئیسی که یکی تجربه مذاکره و دیگری عدم مذاکره را داشتند تجربه بگیرند و درعین‌حال تکیه‌گاه اصلی آنها به توانمندی‌های داخلی باشد.

کریمیان افزود: در دولت شهید رئیسی احیای تولیدی‌های راکد به چرخه تولید، روابط حسنه با همسایگان، سفرهای استانی و رفع مشکلات مردم در دل هیچ فرد باانصافی فراموش نخواهد شد و همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شهید رئیسی را به‌خاطرداشتن ویژگی‌های مثل ناامید نشدن، خستگی‌ناپذیر بودن، تواضع و بردباری و تلاش‌های بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم، و… به‌عنوان رئیس‌جمهور الگو معرفی نمود.

وی اذعان داشت: انتظار مردم از دولت پزشکیان ادامه‌دادن مسیر منویات رهبر معظم انقلاب و به‌کارگیری وزرای توانمند، تلاشگر و نیز استاندارهای مجرب و خستگی‌ناپذیر از اولویت کاری ایشان باشد.

وی در ادامه افزود: آقای پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در اداره امور کشور باید فاکتورهایی از جمله: توجه به وضعیت معیشت مردم، کاهش تورم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تعامل با همه اقشار مختلف مردم و سفر به استان‌ها را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

انتهای خبر/