استاد فلوشیب بیهوشی قلب مرکز قلب تهران از آمادگی تیم مرکز قلب تهران برای انجام اعمال جراحی پیچیده قلب در سنندج با استفاده از روش‌های نوین خبر داد.

به گزارش زریوار خبر به نقل از کردتودی، در راستای ارتقای خدمات قلبی در استان کردستان، آفرین زمانی، استاد فلوشیب بیهوشی قلب مرکز قلب تهران، از مرکز جراحی قلب شهید بروجردی بیمارستان توحید سنندج بازدید کرد.

استاد هیأت علمی مرکز قلب تهران در این بازدید ضمن نظارت بر عمل جراحی قلب (کرونری بایپس) که توسط دکتر سهند ابریشمی، رئیس بخش جراحی قلب شهید بروجردی انجام می‌شد، اظهار کرد: در راستای تفاهم‌نامه ما بین مرکز جراحی قلب تهران و مرکز جراحی قلب توحید سنندج همکاری‌های علمی و تجهیزاتی انجام می‌شود.

 تبادل دانش و تجهیزات برای ارتقای خدمات

 وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز قلب تهران و مرکز جراحی قلب شهید بروجردی بیمارستان توحید سنندج، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای ارتقا سطح سلامت و بهبود وضعیت «بخش جراحی قلب شهید بروجردی بیمارستان توحید سنندج» با دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شده است.

 این متخصص بیهوشی قلب، تبادل دانش و تجهیز مرکز قلب سنندج به امکانات و تجهیزات مدرن را از جمله محورهای این همکاری برشمرد.

 تجهیز مرکز به دستگاه‌های بیهوشی جدید

  زمانی با اشاره به نیاز مرکز قلب سنندج به دستگاه‌های بیهوشی، اعلام کرد: مرکز قلب تهران در جهت رفع این نیاز و ارتقای سطح کیفی خدمات بیهوشی، نسبت به خریداری و تجهیز این بخش اقدام خواهد کرد.

 انجام اعمال جراحی پیچیده با روش‌های نوین

 وی همچنین از آمادگی تیم مرکز قلب تهران برای انجام اعمال جراحی پیچیده قلب در سنندج با استفاده از روش‌های نوین خبر داد.

 این متخصص بیهوشی قلب، ضمن اشاره به وجود پرسنل مجرب و دلسوز در مرکز جراحی قلب شهید بروجردی، این را نقطه قوت این مرکز دانست و اظهار کرد: همکاری و تعهد این پرسنل در کنار دانش و تجهیزات پیشرفته، زمینه‌ساز ارائه خدمات قلبی باکیفیت به بیماران در استان کردستان خواهد بود.

 زمانی در ادامه به عمل جراحی قلب بیمار خانم ۷۴ساله با تنگی عروق اصلی قلبی اشاره کرد و گفت: در این عمل که با موفقیت انجام شد، سه گرافت عروقی قلبی برای بیمار گذاشته شد.

 وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری و همدلی یکدیگر، بتوانیم خدمات جراحی قلب در استان کردستان را به بهترین نحو به مردم ارائه دهیم.

 بازدید زمانی از مرکز جراحی قلب توحید سنندج، گامی مهم در راستای ارتقای کیفیت خدمات قلبی در این استان به شمار می‌رود.

انتهای خبر/