رقابت‌های فوتبال جام روستایی سرشیو شهرستان مریوان در شهر چناره با شعار مشارکت همگانی در حفظ بلوط‌های زاگرس پس از دو ماه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، این مسابقات با شرکت ۳۲ تیم از روستاهای شهرستان‌های مریوان با عنوان مشارکت همگانی در حفظ بلوط‌های زاگرس برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

در دیدار فینال این مسابقات که با حضور جمع زیادی از مردم و علاقه‌مندان به ورزش این منطقه در شهر «چناره» برگزار شد، تیم «گلیه» با شکست تیم «بیساران» جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم «ویله» نیز به مقام سوم دست‌یافت.

 

آمنه غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره برگزاری این مسابقات بیان کرد: این مسابقات در راستای توسعه ورزش و استعدادیابی در بین جوانان روستایی است که انتظار داریم این مسابقات دوام بیشتری در دیگر شهرستان‌ها داشته باشد.

 

سینا ملکی مسئول برگزاری جام سرشیو نیز در این باره گفت: با تمام کم و کاستی‌ها در اجرای این جام اما از بخش‌های مختلفی برای شرکت در این مسابقات شرکت کرده بودند و جا دارد از تمام مسئولین که هم در مراسم افتتاحیه و هم اختتامیه شرکت نمودن سپاس‌گزار باشیم.