رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: پروژه زیربنایی رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان طی ۲ سال اخیر آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال جاری ۷۵ درصد اراضی استان رفع تداخل شود.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پیمان اسکندری در جلسه کمیسیون رفع تداخلات کردستان، گفت: در جریان سفرهای شهرستانی که با استاندار کردستان مراجعه می کنیم به اهمیت مبحث رفع تداخلات به عنوان مطالبه ای عمومی می رسیم.

 

وی اظهار کرد: اجرای این پروژه زیربنایی طی ۲ سال اخیر یکی از افتخارات مجموعه جهاد کشاورزی محسوب می شود که با دقت ویژه همکاران مجموعه در حال انجام است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: در قالب این پروژه یک میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی در این زمان کوتاه تفسیر شده و با وجود دقت کافی کارشناسان در راستای پاسخگویی به دغدغه مردم آمادگی کامل داریم.

 

اسکندری ادامه داد: رفع تداخلات اراضی شهرستان های قروه و دهگلان به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است و در ادامه تمرکز ما بیشتر بر روی شهرستان های سقز، بیجار و دیواندره است چون بیشترین سطح اراضی را نسبت به شهرستان های دیگر دارند.

 

وی یادآور شد: انتظار داریم تا آخر سال هدف گذاری تعیین شده محقق شود و تا پایان سال جاری به ۷۵ درصد برسیم و در سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان بیان کرد: خوشبختانه دادستان و رئیس کل دادگستری کردستان از عملکرد مجموعه جهاد کشاورزی در راستای اجرای پروژه رفع تداخلات رضایت دارند.