رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان گفت: ۸ تیرماه، فرصتی دوباره برای انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ادامهٔ راه شهدای خدمت است. انتخابی که می‌تواند سرآغازی برای حل بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

منصور شیرعلی‌زاده در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، اظهار کرد: دانشگاه‌ها به‌عنوان مراکز علم و اندیشه، نقشی محوری در ترویج آگاهی سیاسی و تشویق به مشارکت آگاهانه در انتخابات ایفا می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان بیان داشت: در آستانهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری، حضور پرشور و عالمانهٔ مردم در پای صندوق‌های رأی، مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهد بود و بار دیگر وفاداری ملّت ایران به آرمان‌های والای انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت.

وی گفت: در این برههٔ حساس تاریخی، با نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب، باید انتخابی آگاهانه و سنجیده داشته باشیم.

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید الگوی کاملی از شهید آیت‌الله رئیسی باشد: خادم مردم، مدافع مظلومان، پاسدار خون شهدا و استوار بر مسیر ولایت.

شیرعلی زاده اذعان کرد: دانشگاه پیام‌نور با سابقهٔ درخشان خود در شهرستان‌های مریوان و سروآباد، با تعهّد به رسالت خطیر خود، همواره در جهت تشویق دانشجویان و مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات گام برداشته است.

وی گفت: شهید رئیسی با سلوک جهادی و مردمی خود، الگویی ماندگار از مدیریت انقلابی را به یادگار گذاشت و نام خود را در تاریخ پرفرازونشیب این سرزمین جاودانه کرد.

وی در ادامه افزود: امید به آینده، تعهّد به مردم، ساده‌زیستی، روحیه جهادی، تقوای الهی و تفکّر انقلابی، از بارزترین ویژگی‌های آن شهید والامقام بود. با تأسّی به این خصایص و پاسداشت خون پاک شهدای خدمت، می‌توانیم در انتخاب رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی، گامی بلند در مسیر تحقّق آرمان‌های والای انقلاب برداریم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مریوان عنوان کرد: هشتم تیرماه، فرصتی دوباره برای انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ادامهٔ راه شهدای خدمت است. انتخابی که می‌تواند سرآغازی برای حل بسیاری از مشکلات جامعه باشد. حضور پرشور و آگاهانهٔ تک‌تک افراد در انتخابات، ضامن رقم‌خوردن حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب خواهد بود.

 وی افزود: دانشگاه‌ها در این میان، وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند. تبیین سیره و ویژگی‌های بارز شهید رئیسی برای نسل جوان و دانشجویان، رسالتی است که باید با تمام توان به انجام آن پرداخت.

 شیرعلی زاده بیان داشت: حضور صمیمی و بی‌پیرایه شهید رئیسی در میان مردم، خاطره‌ای ماندگار در اذهان باقی گذاشته است. گویی دوران مظلومیت شهیدان بهشتی و خدمت بی‌وقفهٔ شهید رجایی دوباره زنده شده بود.

 وی در پایان گفت: شهادت مظلومانهٔ سید محرومان و یارانش، ثمرات بزرگی را برای ملّت ایران و نظام مقدّس جمهوری اسلامی به ارمغان داشت و راه پرفروغ انقلاب را بیش‌ازپیش روشن ساخت.

انتهای خبر/