دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 27 خردادماه، با حضور امام جمعه مریوان، تنی چند از روحانیون معزز و جمعی از مسئولین ادارات، نهادها و ارگانهای دولتی همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان مریوان، دوستان و فعالین سیاسی و اجتماعی بطور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار «زریوار خبر»، در مراسم افتتاحیه این دفتر، امید کریمیان ابراز امیدواری کرد و گفت: با تسهیل ارتباط با مردم از طریق مراجعه به این دفتر و شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات آنها بتوانیم با همراهی تمامی مسئولین و دلسوزان این شهرستان‌ها در حد توان در رفع این دغدغه‌ها با سرعت و دقت هر چه بیشتر گام‌های موثری را برداریم.

 

وی در خطاب به مردم شهرستان مریوان بیان داشت: مردم مشکلات خود را کتباً و یا بصورت شفاهی به دفتر ارتباطات مردمی انتقال دهند تا امکان تسریع در پیگیری امور به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

 


وی عنوان کرد: همشهریان جهت مراجعه به دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در شهر مریوان می‌توانند به آدرس: چهار راه دادگستری قدیم، روبروری ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه همکف اداره صنعت و معدن مراجعه فرمایند. ساعت کاری دفتر نیز روزهای کاری هفته طبق ساعات کاری ادارات شهرستان می‌باشد.