امام‌جمعه قبای بهاران مریوان گفت: دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۸ برای همه مناطق کردستان بزرگ‌ترین برکت بود که آثار آن در همه شهرها و بخش‌های استان مشاهده می‌شود.

ماموستا امجد محمودی در گفتگو با خبرنگار «زریوار خبر» به نقل از کردتودی، ضمن گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال ۱۳۸۸ به استان کردستان خاطرنشان کرد: ایشان در جریان این سفر با استقبال هزاران نفر از مردم کُرد مواجه شدند که نشان از میزان عشق و ارادت آنان به‌نظام بود و نیز ثابت کردند که همواره با اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان بوده، هستند و خواهند بود.

امام‌جمعه قبای بهاران مریوان در ادامه تصریح کرد: استقبال مردم و همه اقشار کردستان از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نشان داد که ارزش این نظام و رهبری را می‌دانند و در مقابل توطئه‌های ضدانقلاب مقاومت خواهند کرد.

وی گفت: مردم کردستان در طول دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کرده‌اند که به این نظام و رهبری وفادارند و وفادار نیز خواهند ماند.

ماموستا محمودی بیان داشت: حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تمامی شهرستان‌ها و معرفی کردستان به‌عنوان یک استان فرهنگی فرهنگ رسمی این دیار را مشخص کرد.

وی گفت: دستاوردهای این سفر برای همه مناطق کردستان بزرگ‌ترین برکت بود که آثار آن در همه شهرها و بخش‌های استان مشاهده می‌شود.

امام‌جمعه قبای بهاران مریوان ابراز داشت: در جریان سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان چندین پروژه‌های عمرانی و زیربنایی به بهره‌برداری رسید و دیدگاه ایشان به زیر ساخت‌ها و نیز تولید و سایر زیر ساخت‌ها نشان از توجه ویژه ایشان به این استان بود.

وی گفت: مسئولان نیز باید نسبت به مصوبات سفر رهبری و پیگیری آن کوشا باشند و به این مردم وفادار حداکثر تلاش کنند.

ماموستا محمودی در پایان عنوان کرد: امید است که این سفر تکرار شود و یک‌بار دیگر رهبر معظم انقلاب به این استان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و استان فرهنگی سفر کنند.