رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان‌های مریوان و سروآباد اظهار کرد: به عنوان یک خادم کوچک از مردم شهیدپرور این دو شهرستان دعوت می‌کنم با حضور خود و با حماسه‌ای که قرار است خلق کنند جواب دشمنان را در پای صندوق‌های رأی دهند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان‌های مریوان و سروآباد در جمع خبرنگاران بیان داشت: ان شاءالله امروز یازده اسفند با مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی یک حماسه دیگر در تاریخ شهرستان‌های مریوان و سروآباد نقش ببندد.

🔹رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان‌های مریوان و سروآباد اظهار کرد: به عنوان یک خادم کوچک از مردم شهیدپرور این دو شهرستان دعوت می‌کنم با حضور خود و با حماسه‌ای که قرار است خلق کنند جواب دشمنان را در پای صندوق‌های رأی دهند.

🔹️ وی گفت: تنها درخواستم از مردم مریوان این است که هرچقدر می‌توانند در ساعت اولیه در پای صندوق های رأی حضور پیدا بکنند و به ساعت‌های آخر نندازند که ازدحام ایجاد نشود.

🔹️ حجت الاسلام و المسلمین لطیفی عنوان کرد: ما به عنوان خادمین کوچک دقت و نظارت می‌کنیم که انتخابات در کمال صحت و سلامت انجام شود.

🔹️ وی گفت: عزیزانی که تخلفی یا موردی را مشاهده کردند هم می‌توانند به بازرسی هیات اجرایی و هم به هیات نظارت اطلاع بدهند ما هم با تمام قوت تخلفات را پیگیری می‌کنیم.

🔹️ رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان‌های مریوان و سروآباد در پایان گفت: آرزو می‌کنم ان شاء الله با مشارکت بالا فردی صالح راهی مجلس دوازدهم شود.