فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

طیب محمدی فرمانده انتظامی مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر گفت: با توجه به نزاع و درگیری ظهر روز گذشته در میدان سرباز مریوان میان دو شهروند که فرزند جوان یکی از آنها در محل حضور داشته با چاقو به طرف مقابل حمله ور شده و ایشان را از ناحیه قفسه سینه و قلب مجروح می‌نمایند و سریعا از محل متواری می‌شود که بلافاصله پس از حضور عوامل گشتی در محل پدر ضارب که در درگیری مشارکت داشت دستگیر و فرد مجروح به بیمارستان منتقل می‌گردد.

وی افزود: با توجه به شدت جراحات وارده و علی‌رغم تلاش های کادر پزشکی متاسفانه فرد مجروح در بیمارستان فوت نموده و مراتب تشکیل پرونده و اقدامات لازم برای دستگیری قاتل با جدیت تمام به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

محمدی بیان داشت: با اقدامات پلیسی گسترده مشخص گردید که قاتل به یکی از شهرستانهای همجوار متواری و قصد خروج از کشور را داشته که در ساعات اولیه با شناسایی و دستگیری افرادی که ایشان را به آن شهرستان فراری داده بودند محل اختفای قاتل شناسایی گردید.

فرمانده انتظامی مریوان تصریح کرد: پس از اعزام دوتیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان مریوان و استان به آن شهرستان ، محل اختفای قاتل شناسایی و نامبرده در محل همراه با فرد دیگری که قصد خارج نمودن قاتل از مرز کشور را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی مریوان منتقل نمودند.

وی ضمن توقیف دو دستگاه خودرو در این راستا در پایان به جوانان عزیز مریوانی توصيه نمود که از حمل سلاح سرد اجتناب نمایند، و به خانواده های عزیز نیز توصيه نمود بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.