مدیر توزیع برق مریوان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بزرگ‌ترین پروژه توزیع برق غرب کشور در شهرستان مریوان با اعتبار بالغ بر ۳۳۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار «زریوار خبر» به نقل از کردتودی، بزرگ‌ترین پروژه توزیع برق غرب کشور روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه با حضور فرماندار مریوان، امام‌جمعه، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، مدیر اداره برق شهرستان و دیگر مسئولین ادارات به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

عبدالله آذری مدیر توزیع برق مریوان در جریان این مراسم به تشریح افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های این اداره پرداخت و بیان داشت: ۹ پروژه توسط اداره توزیع برق شهرستان مریوان در هفته دولت افتتاح شده است که ۴ پروژه آن در بخش پایداری و اصلاح شبکه بوده است.

وی افزود: در هفته دولت سایر طرح‌های اداره برق این شهرستان از جمله: ۱ پروژه در جهت برق‌رسانی دکل‌های مخابراتی در روستاهای محور جاده جدید مریوان سنندج، ۲ پروژه در جهت تأمین برق پمپاژ آب باشماق و آب شرب روستای کله وینجه، ۱ پروژه احداث ۶ کیلومتر شبکه فشارضعیف جهت تأمین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی و ۱ پروژه با احداث یک دستگاه اتوبوستر ۵ مگاولت آمپر در جهت رفع ضعف ولتاژ فیدر مرز باشماق و ۲۰ روستای این محدوده بوده که به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: تمام پروژه‌های اداره توزیع برق شهرستان مریوان در هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۳۳۳ میلیارد ریال انجام شده است.