طی مراسمی با حضور فرماندار مریوان و جمعی از مسئولین ادارات، ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهدای خدمت چناره در بخش سرشیو مریوان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار «زریوار خبر» به نقل از کردتودی، هوشنگ پیرفلاح مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و خیرمقدم حاضرین گفت: عملیات ساخت این پروژه مزین به نام شهدای خدمت با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان از مهرماه ۱۴۰۲ شروع و در چهارمین روز از هفته دولت در سال ۱۴۰۳ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان با اشاره بر لزوم و اهمیت ارتقاء و تقویت اورژانس‌های جاده‌ای افزود: با افتتاح این پروژه پرسنل پایگاه بین جاده‌ای فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ چناره مجهز به یک دستگاه آمبولانس با کلیه تجهیزات پزشکی به‌صورت شبانه‌روزی در این ساختمان مستقر و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات موردنیاز به مردم این منطقه خواهند بود.

بهره‌برداری پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ چناره موجب خدمات مطلوب‌تر به مردم شود

در ادامه مراسم اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان مریوان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای خدمت با اشاره به اهمیت و نقش فوریت‌های پزشکی در ارائه به‌موقع و خدمات مطلوب این حوزه، از زحمات و پیگیری‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدیران و مسئولین بهداشت و درمان شهرستان قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد بهبود عملکرد و خدمات مطلوب‌تر به مردم در حوزه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به‌ویژه در محور مریوان به سقز باشیم و همواره در راستای توسعه سلامت و خدمت به مردم شریف شهرستان گام برداریم.

انتهای خبر/