تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: رئیس‌جمهور باید بداند که با ادامه‌دادن مسیر الگوی شهید رئیسی به‌عنوان یک الگوی موفق در ناامید ساختن غرب، کشور در مسیری قرار می‌گیرد که با مطالبه‌گری محترمانه، مؤمنانه و منصفانه، از تکرار تجربه تلخ دولت روحانی جلوگیری خواهد شد.

حسن بدخشانیدر گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، به نقل از کردتودی، باتوجه‌به شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب بیان داشت: نظر به روحیه مردم‌داری، ساده‌زیستی، نگاه به برنامه هفتم و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، از آقای پزشکیان انتظار می‌رود که در انتخاب همکاران خود دو اصل تعهد و تخصص را به‌صورت جدی مدنظر قرار دهند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم از رئیس‌جمهور دولت چهاردهم انتظار دارند تا با ادامه‌دادن مسیر شهید جمهور عزیز، استمرار موفقیت‌ها، کارهای نیمه‌تمام دولت قبل را به سرانجام برساند و وضعیت طوری است که دیگر نمی‌توان به عقب برگردیم.

وی بیان کرد: انتخاب مسیر الگوی شهید رئیسی توسط رئیس‌جمهور منتخب نه یک گام بلکه چندین گام به جلو در پیشرفت کشور و حل چالش‌های پیش رو است و این مطالبه مورد حمایت اکثر مردم کشور می‌باشد.

بدخشانی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب در مناظره‌ها به اجرا و پیاده‌کردن سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری تأکید داشت اشاره کرد و گفت: اکنون در این برهه از زمان با اجرای این سیاست‌ها صداقت خود را در گفتار و عمل نشان خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره اگر این دولت (دولت سیزدهم) ادامه پیدا می‌کرد، تمام مشکلات کشور برطرف می‌شد، عنوان کرد: این یک نقشه راهی است که می‌تواند رئیس‌جمهور منتخب را در انتخاب درست کابینه دولت چهاردهم و اداره کشور یاری نماید.

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید بدانند که با ادامه‌دادن مسیر الگوی شهید رئیسی به‌عنوان یک الگوی موفق در ناامید ساختن غرب، کشور در مسیری قرار می‌گیرد که با مطالبه‌گری محترمانه، مؤمنانه و منصفانه، از تکرار تجربه تلخ دولت روحانی جلوگیری خواهد شد و در این راه باید از دولت روحانی عبرت گرفت و با الگو قراردادن دولت شهید رئیسی، در سمت درست ایستاد و اعضای کابینه درست انتخاب شود به صورتی که به الگو نزدیک باشد تا عبرت.

وی در پایان افزود: رئیس‌جمهور منتخب مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخاب کابینه دولت چهاردهم، همکارانی را انتخاب کند که دلبسته غرب و امریکا نباشند، مثل آن دولتی که عبرت شد.

انتهای خبر/