امام جمعه سنندج ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حمله مسلحانه سقز ، از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری قاتلان این حادثه قدردانی کرد.

ماموستا فائق رستمی در گفتگو با زریوار خبر، به نقل از تسنیم، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حمله مسلحانه سقز؛  شیخ آزاد شهابی و سایر دراویش؛ این اقدام را مایه تأسف و ناراحتی عموم مردم عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال به این خانواده‌های داغدیده و عموم بازماندگان صبر عنایت فرماید.

وی تجاوز به حریم و کرامت انسانی و هر گونه کشت و کشتار و قتل را حرام خواند و گفت: دین مقدس اسلام دنبال برقراری صلح و آرامش و مخالف نزاع، درگیری و خون ریختن انسان‌هاست. از عموم خانواده‌ها درخواست می‌شود که مراقب فرزندان خود باشند تا از اینگونه حرکات نابخردانه و تأسف‌بار که خانواده‌های دیگر را داغدار می‌کند، به جد پرهیز شود.

امام جمعه سنندج از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری قاتلان این حادثه قدردانی کرد و افزود: از تلاش و زحمت‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی نیروهای اطلاعات سپاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی حافظ مال و جان مردم که در کوتاه‌ترین فاصله زمانی نسبت به شناسایی دقیق و دستگیری عاملان قتل بامداد پنج‌شنبه هفته گذشته در سقز و بانه اقدام کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: امیدوارم که متولیان امنیت در استقرار نظم و امنیت، تأمین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی همواره کوشا و پویا و مردم نیز همانند همیشه در جهت اجرای مأموریت‌ها و حفظ امنیت کنونی، این عزیزان را همراهی کنند.