نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: مشارکت مردم در انتخابات، نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مشکلات و موانع اقتصادی و تولیدی است، یک روز ملت با حضور در پای صندوق‌های رأی مجلس، بازوی قدرتمندی را برای دولت انتخاب کردند و فردا با انتخاب ریاست جمهور، یک قدرت واحد را به عرصه خواهند رساند.

علیرضا زندیان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، اظهارداشت: درست است که برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری با غم از دست دادن شهید رئیسی در حال رخ دادن است ولی ملت ایران اسلامی با الگو قرار دادند شهیدان خدمت، ضمن انتخاب فرد اصلح برای خدمت به مردم، حضوری پر شور و کم‌نظیر در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه این انتخابات با گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسی معنا و مفهومی دیگر یافته است، اظهارکرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، از جایگاه ویژه در میان مردم دارد و این حضور و مشارکت، حتی در جهان مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت، زیرا جمهوری اسلامی ایران یک کشور روبه توسعه با سرعتی غیرقابل تصور است.

نماینده مردم بیجار در مجلس دوازدهم ادامه داد: هرچه به روز سرونوشت ساز هشتم تیرماه نزدیک می‌شویم، تنور مناظرات نامزدهای انتخاباتی داغ‌تر می‌شود و همگی سعی دارند با نمایشی از دستاوردهایی که در طول مدیریتی داشته‌اند، ضمن افزایش مشارکت مردمی، مورد انتخاب ملت قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم کردستان و شهرستان بیجار در انتخابات، از درصد بالایی برخوردار است، توضیح داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به آغاز فعالیت مجلس و تشکیل جلسات متعدد، با حضور در شهرستان‌ها، وظیفه دارند دستاورهای انقلاب اسلامی را در طول سه سال اخیر برای مردم بازگو کنند.

زندیان گفت: وظیفه دیگر نماینده مجلس از فردای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود، دولت چهاردهم با معرفی تیم کاری خود، توسط نمایندگان ملت مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرند تا مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور، با نگاهی روبه جلو و بدون کم‌کاری، با همراهی مجلس، پیشرفت کشور نتیجه انتخاب ملت خواهد بود.

نماینده مردم بیجاردر مجلس دوازدهم با بیان اینکه حضور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت، نشان داد که ملت قدر فرزندان صادق و مخلص خود را می‌داند، گفت: مردم هیچگاه مطالبات به حق خود را به عدم مشارکت در انتخابات گره نمی‌زنند، اظهارداشت: حضورخودجوش، بامعرفت و پرشور ملت ایران در آیین بدرقه شهدای خدمت، باردیگر در انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد و منتخب ملت، وظیفه سنگین‌تری نسبت به قبل خواهد داشت.

وی گفت: مشارکت مردم در انتخابات، نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مشکلات و موانع اقتصادی و تولیدی است، یک روز ملت با حضور در پای صندوق‌های رأی مجلس، بازوی قدرتمندی را برای دولت انتخاب کردند و فردا با انتخاب ریاست جمهور، یک قدرت واحد را به عرصه خواهند رساند.

انتهای خبر/