فرماندار بیجار با اشاره به اینکه انتخابات بزرگ‌ترین عرصه مشارکت ملت و نظام است، گفت: در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، کاندیداهای این آزمون بزرگ، معیار خدمت صادقانه و با تقوای شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی را پیشروی خود دارند که وظیفه سنگینی برای منتخب ملت در پی دارد.

محمدحسین محبیان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، اظهار داشت: یکی از معیارهای پیشروی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، راهی است که شهید رئیسی آغاز کرد و مردم نیز توقع دارند که در مناظرات نامزدها اصل تقوا و انصاف رعایت شود و پس از آن، منتخب ملت راه شهیدان خدمت را سرلوحه قرار دهند.

وی افزود: مردم با مشارکت در این امر حیاتی و مهم، از کاندیداهای ریاست‌جمهوری صداقت، تدبیر، مجاهدت و عمل به وعده‌های صادق انتظار دارند و معیار انتخاب خود را بر همین اساس در صندوق رأی نشان خواهند داد.

فرماندار شهرستان بیجار با اشاره به اینکه انتخابات بزرگ‌ترین عرصه مشارکت ملت و نظام است، توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران برگرفته از رأی و نظر مردم است و برای هر تصمیم سرنوشت‌سازی، نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و منتخب ریاست‌جمهوری، در کنار هم مسیری درست را تعیین و به همین پشتوانه محکم، توسعه کشور را در دستور کار قرار خواهند داد.

وی تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و دارویی دشمنان علیه ملت مظلوم ایران اسلامی را حربه بدخواهان برای ناامیدی و فشار بر مردم برشمرد و اظهار کرد: در کنار همه تحریم‌هایی که دشمنان به کار بستند تا این ملت مقتدر و آزادی‌خواه را به‌زانو درآورند، جمهوری اسلامی ایران به دست بزرگ‌مردانی همچون شهیدان سلیمانی و رئیسی، توانست به قله‌هایی از قدرت و پیشرفت دست یابد که در تصور ابرقدرت‌ها، تعریف نشده بود.

محبیان ادامه داد: رهبری حکیمانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشه راه انقلاب را به‌درستی مشخص و ترسیم نمودند که مخاطب اول آن مردم هستند و سپس کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید به نکات مورد اشاره توجه و اهتمام داشته باشند تا دولت با حمایت و پشتوانه ملت آگاه، به وظیفه خود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم، اتخاذ تصمیمی بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داریم، گفت: انتخابات ایران اسلامی بزرگ‌ترین نماد سیاسی، نسخه کامل دموکراسی و مردم‌سالاری است که در هیچ جای دنیا نظیر ندارد و مردم هم به‌خوبی به این دستاورد عظیم اطمینان دارند.

فرماندار بیجار ضمن دعوت از عموم مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران، افزایش سطح رفاه ملی، تأمین امنیت، رشد و شکوفایی اقتصادی، افزایش سطح همکاری‌های جهانی و در نهایت، حفظ استقلال و آزادی ملت پرافتخار ایران، به آرای مردمی وابسته است که در هشتم تیرماه ۱۴۰۳، نشان خواهند داد که پای همه آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

انتهای خبر/