گروه جهادی منتظران ظهور به مدت چهار روز خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم مریوان ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار «زریوار خبر»، جلال عادلی مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در تشریح خدمت این گروه جهادی اظهار کرد: در استان کردستان شهر مریوان ۴ روز کاری از ۱۴ خرداد لغایت ۱۸ خردادماه در خدمت مردم این استان بودیم، امروز روز چهارم و روز پایانی است.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در ادامه افزود: در این چند روز در شهر مریوان بالای ۲ هزار نفر را توانستیم ویزیت نماییم برآورد ما زیر ۲ هزار نفر بود؛ اما به لطف خدا و همت اعضا گروه بالای ۲ هزار نفر را ویزیت کردیم.

وی اضافه کرد: هر نفر ویزیت شده ۲ الی ۳ خدمت درمانی را دریافت می‌کرد که بالای ۵ هزار مورد خدمت درمانی ارائه شده است.

عادلی بیان داشت: خدمات گروه جهادی منتظران ظهور در حوزه دندانپزشکی، پزشکی، دندان‌سازی و کار تخصصی دندانپزشکی از جمله: درمان ریشه، عصب‌کشی، جراحی، کشیدن دندان حتی دندان‌های سخت مثل دندان‌عقل نهفته، جرم‌گیری، ترمیم یا پر کردن دندان همچنین کار تخصصی کودکان در حوزه دندان‌پزشکی مانند: عصب‌کشی، ترمیم، روکش و آموزش بهداشت، اهدای خمیردندان، مسواک رایگان بوده است.

وی افزود: در کنار این گروه جهادی تیم پزشکی حضور داشتند که دو نفر از پزشکان کار ویزیت پزشکی در انجام تست قند خون و تست فشارخون را برعهده داشتند و نیز اکیپ دندان‌سازی همراه این تیم جهادی بودند که حدود ۹۰ فک پروتز را به مردم شهر مریوان اهدا کردند.


مسئول گروه جهادی منتظران ظهور خاطرنشان کرد: تمامی خدمات ارائه شده توسط این گروه جهادی به‌صورت رایگان بوده که بالای ۵ هزار مورد خدمت درمانی در ایام ارتحال امام (ره) و به یاد شهدای خدمت، رئیس‌جمهور شهید انجام شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: ان‌شاءالله توانسته باشیم دینمان را اندکی به مردم عزیز مرزنشین کردستان و مریوان ادا بکنیم که شهدای زیادی را در راه انقلاب اسلامی ایران دادند و این کار خیر هم به روح این عزیزان برسد و بتوانیم قدم کوچکی برداشته باشیم.

عادلی در پایان بیان کرد: از تمامی افراد و ارگان‌هایی که برای برگزاری این اردوی جهادی تلاش کردند از جمله: سپاه پاسداران، نیروی هوافضا، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد علوی تشکر و قدردانی می‌نمایم و ان‌شاءالله توانسته باشیم باری را از دوش مردم برداریم.

 

برگزاری اردوی جهادی منتظران ظهور در مریوان با پیگیری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران بود

سرهنگ خلیل جوزی رئیس جامعه پزشکی سپاه کردستان در خصوص برگزاری اردوی گروه جهادی منتظران ظهور بیان داشت: اردوی جهادی یک کار تیمی بود که با حضور بالغ بر ۶۰ نفر دندان‌پزشک، دستیار دندان‌پزشکی و پزشک به مدت ۴ روز در شهرستان مریوان به مردم این منطقه خدمت کردند.

وی افزود: این امر با پیگیری‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انجام شد که دراین‌خصوص خدماتی مشتمل بر کارهای دندان‌پزشکی خصوصاً جرم‌گیری، درمان ریشه، ترمیم، عصب‌کشی و حتی پروتزهای دندانی بود.