گروه جهادی منتظران ظهور گروهی متشکل از دندانپزشکان که با ارائه خدمات رایگان به کمک مردم مرزی شهرستان مریوان آمده‌اند که از روز دوشنبه ۱۴ خردادماه خدمت‌رسانی را آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، جلال عادلی مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در خصوص ارائه خدمات این گروه جهادی در شهرستان مریوان بیان داشت: خدمات این گروه جهادی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی مریوان از ۱۴ الی ۱۸ خردادماه به‌صورت چهارروز کاردرمانی خدمات تخصصی دندان‌پزشکی با یک تیم ۶۰ نفره است که به مردم این شهرستان خدمات ارائه می‌نماید.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در ادامه افزود: تیم گروه جهادی منتظران ظهور متشکل از: اساتید دانشگاه، متخصصین دندان‌پزشکی، دندانسازان، دستیاران و تیم پزشکی هستند که خدمات تخصصی دندان مثل: جراحی، کشیدن، ترمیم، عصب‌کشی، درمان ریشه، تخصصی کودکان، جرم‌گیری و ساخت پروتزهای دندانی و همچنین ویزیت پزشکی را به مردم به‌صورت رایگان ارائه می‌نماید.

وی گفت: روزانه تقریباً ۴۰۰ نفر را در دو شیفت صبح و عصر یعنی ۲۰۰ نفر در نوبت صبح و ۲۰۰ نفر در نوبت بعدازظهر پذیرش داریم و هر نفر حداقل دو الی سه خدمت درمانی را دریافت می‌کند.

عادلی اظهار داشت: طی چهار پنج‌روزی که در خدمت مردم شهرستان مریوان هستیم حدود به ۲ هزار نفر را احتمال ویزیت و درمان نماییم و اگر هر نفر دو الی سه خدمت بگیرد که عددی نزدیک به پنج، شش هزار مورد خدمت درمانی را پیش‌بینی می‌کنیم که ارزش ریالی تقریباً ۱۰۰ میلیارد ریال است که در این وضعیت اقتصادی باری از دوش مردم عزیز مریوان در حوزه درمان را ان‌شاءالله برداریم.

شایان ذکر است این اقدام گروه جهادی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد انجام شده است و حضور این جهادگران عرصه سلامت در مناطق محروم و ارائه چنین خدمات پزشکی به مردم علاوه بر کاهش مشکلات مردم به افزایش سطح بهداشت و سلامت جامعه کمک خواهد کرد.