رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان گفت: اجرای یک گروه موسیقی با تک‌خوانی دختران بدون حجاب در سالن اداره ارشاد، بدون مجوز و بدون هماهنگی آنها بوده است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، چند روز است ویدیویی از یک مراسم موسیقی در سالن مجتمع ارشاد مریوان دست به دست می‌چرخد که در آن دختران بدون حجاب و روسری تک‌خوانی می‌کنند.

رئیس اداره ارشاد مریوان در این باره به خبرنگار فارس گفت: یک آموزشگاه موسیقی از اداره ارشاد خواست که سالن را برای برگزاری مراسم پایان دوره هنرجویان خردسالش را در اختیار آنها قرار دهد که متاسفانه در این مراسم دختران عضو یک گروه موسیقی بدون روسری تک‌خوانی می‌کنند.

رحمان هوشیاری با اعلام اینکه یک هفته است که برای اجرای یک ماموریت به تهران سفر کرده است، افزود: بنا به گفته خانم شافعی مدیر آموزشگاه موسیقی، این گروه بدون هماهنگی آموزشگاه و توسط یکی از دبیران دعوت شده بودند.

وی افزود: برای این برنامه نه بلیطی فروخته شده و نه موضوع کنسرت موسیقی بوده است بلکه تنها خانواده هنرجویان حضور داشته‌اند و این بداخلاقی صورت گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان گفت: با برگشت به مریوان این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اگر افرادی حتی از اداره ارشاد هم بانی و باعث این موضوع باشند، برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

هوشیاری تصریح کرد: اداره ارشاد مریوان در دو سال اخیر برنامه‌های فاخری از جمله تجلیل از مفاخر موسیقی، ویژه‌برنامه‌های اربعین، سفره وحدت، مراسم ۱۰ هزار نفری اربعین حسینی، اجرای برنامه قرآنی در فضای باز برای اولین بار در ایران و نمونه‌های زیادی از این دست را انجام داده است.