برگزاری آیین افتتاحیه دارالقرآن بسیج همزمان با سراسر کشور در شهرستان مریوان صورت گرفت

🔹به گزارش خبرنگار زریوار خبر، امروز دوشنبه  ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ این آیین همزمان در سراسر کشور با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه، امام جمعه موقت، رئیس مرکز بزرگ اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالین قرآنی شهرستانی در دارالقرآن بسیج این شهرستان برگزار شد.

 

🔹سرهنگ بهمن سروری مدیر تعلیم و تربیت بسیج سپاه شهرستان مریوان در این مراسم خاطرنشان کرد: معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین به منظور ترویج آیات الهی ۱۱۴ دارالقرآن در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است که در راستای تربیت قاریان، حافظان و همچنین ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کنند.

 

🔹وی اظهار کرد: در این مراسم ۴۰ نفر از فعالین قرآنی شهرستان حضور داشتند که از ۱۲ نفر آنها به صورت نمادین از طرف فرمانده سپاه بیت المقدس و مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس استان با اهداء کارت هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

🔹مدیر تعلیم و تربیت بسیج سپاه مریوان در پایان گفت: از عموم خواهران و برادران خواستارم در کلاس‌هایی که در روزهای آینده در مقطع روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن برگزار می‌شود به طور منظم و مستمر شرکت داشته باشند.