امام جمعه قبای بهاران شهرستان مریوان گفت: امروز رهروان سردار سلیمانی با گرفتن راه آن بزرگمرد در کشورهای عراق، سوریه و لبنان هر توطئه رژیم جعلی اسرائیل را نقش بر آب خواهند کرد.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، اظهار کرد: شهید سعادتمند آقای سید رضی موسوی یار دیرین سردار سلیمانی به همرزمانش پیوست. رژیم جنایتکار و کودک‌کش این بار با هدف قرار دادن محل استقرار سردار موسوی منجر به شهادت آن بزرگوار شد ما این ترور را یک حمله آشکار می‌دانیم و آن را به شدت محکوم می‌کنیم.

امام جمعه قبای بهاران مریوان خاطر نشان کرد: اگر حضور مستشاران ما در کشور سوریه نمی‌بود امروز در هر کشور اسلامی شاهد حضور داعش بودیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز رهروان سردار سلیمانی با گرفتن راه آن بزرگمرد در کشورهای عراق، سوریه و لبنان هر توطئه رژیم جعلی اسرائیل را نقش بر آب خواهند کرد.

ماموستا محمودی گفت: دشمن دیرینه ما بداند که با ترور این سرداران ذره‌ای از امید و وفاداری به امام و رهبری کم‌رنگ نخواهد شد.

وی در پایان گفت: اینجانب ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به خانواده آن سردار بزرگوار، همرزمانش و رهبر معظم انقلاب و نیز نیروهای مستشاری در سوریه تسلیت عرض می‌نمایم.