اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان منطقه چهار کشور با مشارکت آکادمی بانوان استقلال مریوان باهدف شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی به میزبانی شهرستان مریوان در ورزشگاه زاگرس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، نایب‌رئیس هیئت فوتبال بانوان استان در ورزشگاه زاگرس شهرستان مریوان برگزار شد.


 ۸۶ ورزشکار در اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان حضور داشتند

منوچهر نصری، رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان، در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، از برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی دختران نوجوان در منطقه چهار کشور خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان بیان کرد: این اردو به میزبانی شهرستان مریوان و با حضور ۶ تیم از استان‌های غرب کشور شامل همدان، لرستان، ایلام، خوزستان، کرمانشاه و کردستان، به همراه یکی از شهرستان‌های مریوان، برگزار شد.

وی افزود: اردوی استعدادیابی از تاریخ ۱۴ تا ۱۵ مهرماه در استادیوم ورزشی زاگرس شهرستان مریوان برگزار گردید و ۸۶ ورزشکار در این رویداد شرکت کردند.

وی گفت: این اردو تحت‌نظر سرمربی تیم ملی، خانم مهینی، برگزار شد و هدف آن شناسایی استعدادهای ورزشی و دعوت از آن‌ها به تیم ملی بود.

نصری در پایان اظهار داشت: این اردو فرصتی مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دختران نوجوان در سطح ملی است و امیدواریم با حمایت‌های لازم، شاهد پیشرفت این ورزشکاران در آینده باشیم.

بازیکن‌های دارای استعدادهای برتر به تیم ملی نوجوانان دعوت خواهند شد

شادی میهنی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، از برگزاری مرحله انتخابی تیم ملی در استان کردستان خبر داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوانان کشور بیان کرد: این رویداد با حضور ۶ استان و باشگاه استقلال مریوان برگزار شد.

میهنی دراین‌خصوص گفت: در این مرحله، از هر استان ۱۲ بازیکن به مدت ۲ روز در اینجا حضور داشتند و میزبان ۲۴ بازیکن را در اختیار ما قرارداد که زیر نظر استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال، بهترین‌ها به تیم ملی نوجوانان دعوت خواهند شد.

وی افزود: تعداد بازیکنانی که از این منطقه به تیم ملی دعوت می‌شوند هنوز مشخص نیست. در پایان هر روز، ارزیابی استعدادیاب‌ها انجام داده شد و هر بازیکن نمره‌ای از آن‌ها را دریافت کرد.

وی در پایان عنوان داشت: بهترین‌های اردو استعدادیابی از شش منطقه کشور جمع‌آوری شده و سپس به تیم ملی نوجوانان دعوت خواهند شد.

انتهای خبر/