جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، این جلسه با حضور فرماندار مریوان و حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، دبیر اجرایی جشنواره و تعدادی از رؤسای ارگان‌های مربوطه برگزار گردید.

اسماعیل احمدی در این جلسه با اشاره به اهمیت جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، گفت: این جشنواره از مهم‌ترین جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور است که به میزبانی مریوان برگزار می‌شود و امسال شاهد هفدهمین دوره آن خواهیم بود.

وی همچنین به تأثیرات منفی پدیده کرونا بر این جشنواره در چند دوره اخیر اشاره کرد و افزود: “از سال گذشته این جشنواره دوباره جان گرفته است.

فرماندار مریوان تأکید کرد: این جشنواره علاوه بر بعد فرهنگی، ارتباط دولت و مردم را نشان می‌دهد؛ زیرا هم مجری آن مردم هستند و هم برای مردم برگزار می‌شود و دولت نقش تسهیل‌گری در اجرای آن دارد.

احمدی همچنین به نقطه قوت جشنواره تئاتر خیابانی امسال اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ گروه‌های نمایشی از کشورهای خارجی از جمله گرجستان، آلمان و ارمنستان، از ویژگی‌های بارز این دوره است. همچنین از اساتید بین‌المللی به عنوان ناظران و داوران دعوت شده است.

گفتنی است هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ مهر ماه در شهر مریوان برگزار خواهد شد.