نمایشگاه خوشنویسی انفرادی با عنوان "طُره خط" توسط معلول سروآبادی در حاشیه دریاچه زریوار مریوان برپاشده که با استقبال علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، به نقل از کردتودی، نمایشگاه خوشنویسی انفرادی از آثار هوشیار رحیمی به همت بسیج هنرمندان مریوان به مناسبت هفته بهزیستی و ایام محرم از سوم مردادماه در حاشیه دریاچه زریوار مریوان دایر شد و تا پنجم مردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

 

هوشیار رحیمی دارای ۴۰ سال سن، زاده شهرستان سروآباد و چند سالی است در شهر مریوان زندگی می‌کند و حال حاضر هنرجوی دوره استادی است که از سال ۱۳۹۵ خوشنویسی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرده و دارای صاحب چندین اثر و رتبه‌های برتر استانی و کشوری است.

 

این هنرمند جوان یکی از هنرمندان خوشنویسی است که با تلفیق خوشنویسی و فعالیت‌های پژوهشی پیرامون آن توانسته است گام‌های بلندی در افزایش درک عمومی هنر در نزد علاقه‌مندان این عرصه بردارد.

 

لازم به ذکر است که این هنرمند سروآبادی دارای معلولیت جسمی حرکتی خیلی شدید می‌باشد که دارای بیماری‌های رماتیسم، روماتولوژی، ارتوپدی و… است که داروهای کورتون مصرف می‌نماید که سیستم ایمنی بدن را به هم می‌ریزد و با این وضعیت جسمی توانسته است کتابت کل قرآن و صحیفه سجادیه را با خط ملی نستعلیق در طول ۴ سال به تحریر در آورد.

وی تابه‌حال چندین نمایشگاه را در شهرهای سنندج، سروآباد و مریوان برپا نموده است که حال حاضر از سوم مردادماه الی پنجم مردادماه در حاشیه دریاچه زریوار مریوان به مناسبت هفته بهزیستی و ایام محرم با عنوان «طُره خط» چندین تابلو خط نستعلیق از تازه‌ترین آثار خلق شده در قالب مشق و قطعه‌نویسی به نمایش گذاشته است.

این جوان سروآبادی از مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان مریوان جهت تقبل زحمت در برپایی نمایشگاه خوشنویسی تشکر و قدردانی نمود.

انتهای خبر/