داور بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: این جشنواره به‌عنوان یک رویداد فرهنگی مهم، به ایجاد ارتباطات فرهنگی میان ملت‌ها کمک می‌کند و فرصتی را برای هنرمندان و علاقه‌مندان به تئاتر فراهم می‌آورد تا در فضایی خلاقانه و پویا، هنر خود را به نمایش بگذارند و به تبادل فرهنگی بپردازند.

گوران علی کریم، یکی از داوران بخش مسابقه بین‌الملل هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی به اهمیت و جایگاه ویژه این جشنواره در حوزه تئاتر خیابانی و تئاتر کُردی اشاره کرد و از تمامی افرادی که در برگزاری این رویداد فرهنگی نقش دارند، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه «قبل از هر چیزی به تمام کسانی که در برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نقشی دارند و همه شرکت‌کنندگان این جشنواره تشکر می‌کنم»، تأکید کرد: این جشنواره به‌راستی مقام خاص و ویژه‌ای در تئاتر خیابانی، تئاتر کُردی و تئاتر در ایران و حتی دنیا دارد.   علی کریم همچنین افزود: رسیدن جشنواره خیابانی مریوان به این جایگاه گام بسیار ارزشمندی است.

وی در پایان گفت: با حمایت و همکاری تمامی دست‌اندرکاران، این جشنواره می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری دست یابد و به‌عنوان یک پُل ارتباطی فرهنگی بین ملت‌ها عمل کند.

انتهای خبر/