رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام گفت: از ۱۷ مردادماه تا به امروز ۷۵۰ زائر اربعین حسینی برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار مرز باشماق مراجعه کرده‌اند.

مصطفی فرامرزی در گفتگو با خبرنگار «زریوار خبر» به نقل از کردتودی، اظهار کرد: بیمارستان شهید ماموستا شیخ‌الاسلام دانشگاه در مرز باشماق مریوان با ظرفیت ۵۰ تخت و کلیه خدمات بهداشتی درمانی تا پایان مراسم اربعین و سه روز بعد از آن در مرز باشماق مستقر و خدمات رایگان را به همه عزیزان زوار اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام مستقر در مرز باشماق مریوان گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، بخش‌های بستری خواهران و برادران، اتاق احیا، اتاق سرد، داروخانه و با همکاری بیمارستان شهید قاضی، مرکز رادیولوژی و آزمایشگاه راه‌اندازی شده است.

وی افزود: از روز ۱۷ مردادماه به امروز ۷۵۰ مورد بیمار از زائرین اربعین حسینی به این بیمارستان مراجعه کردند که چهار مورد به مراکز درمانی سطح شهر مریوان اعزام و مابقی بستری موقت و از بیمارستان ترخیص شدند.

فرامرزی با اشاره به اینکه یک نفر از مراجعین در چند روز گذشته غیرایرانی بوده است، گفت: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی از بیماری تب دنگی گزارش نشده است.

انتهای خبر/