اولین اردوی تیم ملی پدل بُرد کشور با میزبانی شهرستان مریوان آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اردوی تیم ملی پدل بُرد کشور از روز سی‌ام تیرماه به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان مریوان آغاز به کارکرد و منوچهر نصری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان در این باره گفت: اردوی تیم ملی پدل بُرد جمهوری اسلامی ایران با میزبانی شهر مریوان و ۳۲ نفر ورزشکار تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان در این اردو شرکت دارند و با سرمربیگری علیرضا قهاریان در شهرستان مریوان برگزار می‌شود و این اردو نیز از روز سی‌ام تیرماه آغاز گشته و تا پنجم مردادماه ادامه دارد.

وی بیان داشت:

در حاشیه این اردو قرار است در روز دوم یک دوره مسابقه کاپ آزاد که از سراسر ایران حضور دارند در شهرستان مریوان برگزار شود که در جذب گردشگری این شهرستان و معرفی این رشته به سراسر کشور نقش بسزایی دارد.

یک تیم ۱۲ نفره به مسابقات جهانی دانمارک اعزام خواهند شد

علیرضا قهاریان سرمربی تیم ملی استندآپ پدل بُرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار کرد: در حال آماده‌سازی تیم ملی ایران برای آخرین اردوی مسابقات جهانی دانمارک در دریاچه زیبای زریوار شهر مریوان هستیم.

وی گفت: این اردو با حضور ۳۲ نفر ورزشکار آغاز شده که یک تیم ۱۲ نفره به مسابقات جهانی دانمارک اعزام می‌شوند و نیز این اردو باکیفیت بالایی برگزار شده که امید است نتیجه مطلوبی از آن حاصل شود.

سرمربی تیم ملی استندآپ پدل بُرد ابراز کرد: دلیل انتخاب دریاچه زریوار برای این مسابقات این بود؛ چون مسابقات به‌صورت فلت واتر است بدین جهت دنبال یک منطقه آبی بودیم که شبیه‌سازی مسابقاتی که در دانمارک می‌خواهد صورت بگیرد انجام شده باشد مریوان و دریاچه زریوار گزینه بسیار عالی بود که مسئولین این شهرستان همت کردند و با موافقت‌هایی که توانستند از شورا و هیئت موج‌سواری استان بگیرند که این اردوی بی‌نظیر را در اینجا برپا کردند.