کارشناس مسائل سیاسی گفت: این نوشته نه شعار است و نه برای تسکین و آرام‌شدن قلب‌ها بلکه بیان واقعیت‌های گران‌سنگی است که باید یادآوری و بازگویی شود.

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کُردتودی با اشاره به شهادت شهید السنوار اظهار داشت: مگر نه این است که این شهادت‌ها قابل‌پیش‌بینی بوده پس غیرمنتظره و عجیب نیست.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: ما در این جنگ مرگ و زندگی ابتدای راه هستیم و پیروزی جز با نثار خون‌های پاک رقم نخواهد خورد.

 وی گفت: شهادت این اسطوره آن‌هم در میدان نبرد، در سطح زمین، آشکارا و با لباس رزم نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی آن‌گونه که القا می‌کند اشراف اطلاعاتی ندارد و پس از یک سال به‌صورت اتفاقی ایشان به شهادت می‌رسند.

 احمدی عنوان داشت: در این جنگ نابرابر خون و شمشیر، سنوار دیر یا زود به شهادت می‌رسید؛ اما نحوه شهادت او بسیار درس‌آموز، امیدوارکننده و الهام‌بخش برای هم‌رزمانش و همه جبهه حق خواهد شد .

 وی با اشاره به اینکه این شهید همچون یک رزمنده ساده در خط مقدم و در دل خطر به شهادت رسید افزود: این جنس شهادت‌ها در جبهه حق نوید پیروزی‌های بزرگ را می‌دهد چرا که فتح بزرگ قربانی بزرگ می‌خواهد .

 این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: جبهه حق متکی به افراد است ازاین‌جهت که همواره با شهادت بزرگانش قوام و دوام پیدا کرده و رویش‌های بزرگی رقم خورده است.

 تمام جبهه استکبار حتی یک یحیی سنوار هم ندارد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چند دهه مبارزه با دستان خالی اما اراده‌ای پولادین و الهی که برنامه چند صدمیلیاردی و چند ساله بزرگ‌ترین قدرت‌های شیطانی تاریخ بشر را در سحرگاهی ظرف چند ساعت به آتش کشید و نقشه‌هایشان را نقش‌برآب کرد.

 احمدی بیان داشت: یقین دارم اگر از بزرگانی چون سید حسن نصرالله و یحیی سنوار می‌پرسیدند که بزرگ‌ترین مزدی که از خدا برای دهه‌ها مجاهدت می‌خواهید چیست؟ ولله بی‌درنگ پاسخ می‌دادند شهادت.

 این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: از صمیم قلب به داشتن چنین قهرمان‌هایی می‌بالیم چه زنده باشند و چه به فوز شهادت نائل شوند و چه زیبا این روزها خون‌ها، قلب‌ها، ذهن‌ها و جان‌های شیعه و سنی و همه حق‌طلبان به هم گره‌خورده است و تنها همین اتفاق هم پیروزی بزرگی است.

انتهای خبر/