فرمانده انتظامي شهرستان مریوان از دستگيري عاملان ايجاد مزاحمت و تيراندازي شبانه در این شهرستان خبر داده و گفت: هر 3 متهم از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضایی مي‌باشند. 

طیب محمدی فرمانده انتظامی مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر تماس شهروندان در خصوص ايجاد مزاحمت و تيراندازي شبانه ۳ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با رصد اطلاعاتي و تحقيقات ميداني مخفيگاه هر ۳ متهم حاضر در اين درگيري که از اراذل و اوباش سابقه دار در ايجاد مزاحمت براي شهروندان بودند را شناسايي کردند.

 فرمانده انتظامي مریوان با اشاره به اينکه متهمان با هماهنگي قضائي در ۲ عمليات جداگانه در مخفيگاه خود دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند، بيان داشت: در بازديد از مخفيگاه  اين اراذل و اوباش ۲ قبضه سلاح گرم و مقادير قابل توجهي سلاح سرد کشف شد.

محمدی تاکيد کرد: امنيت جز خطوط قرمز پليس بوده و مطمئنا هر گونه هنجارشکني و ايجاد مزاحمت براي شهروندان با پاسخ سريع و قاطع پليس همراه خواهد بود.