نمایش «T» به کارگردانی حسین ایزدی از بروجرد، در پارک ملت شهرستان مریوان به روی صحنه رفت و این نمایش با تمرکز بر تأثیرات تحریم‌ها بر صنایع ایران، به بررسی چالش‌های اقتصادی و تعطیلی کارخانجات کلیدی در کشور می‌پردازد و با بازخورد مثبت تماشاچیان، تلاش دارد تا معضلات حال حاضر را به تصویر بکشد.

حسین ایزدی، نویسنده و کارگردان نمایش «T» از بروجرد، در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، به بررسی موضوع تحریم‌ها و تأثیرات آن بر کارخانجات ایران پرداخت و از بازخورد مثبت تماشاچیان نسبت به این اثر هنری خبر داد.

حسین ایزدی در این گفتگو با اشاره به موضوع اصلی نمایش «T» گفت: این نمایش به تحریم‌هایی می‌پردازد که بر کشور ایران اعمال شده و منجر به تعطیلی کارخانجات، به‌ویژه کارخانجات کلیدی در استان‌ها شده است.

وی افزود: هدف ما این بود که به نقاط مختلف ایران و کارخانه‌های مختلف اشاره کنیم و خوشبختانه این تلاش‌ها به ثمر نشست.

ایزدی همچنین به بازخورد مثبت تماشاچیان اشاره کرد و گفت: تلاش ما در وهله اول این بود که تحریم‌ها و معضلات حال حاضر کشور را به تصویر بکشیم و خوشبختانه قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شده است. او در ادامه ابراز امیدواری کرد که این نمایش بتواند آگاهی بیشتری را در مورد چالش‌های موجود در جامعه ایجاد کند.

انتهای خبر/