مدیر آموزش‌ و پرورش مریوان گفت: در پی اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۳۷ نفر از دانش‌آموزان در رشته‌های برتر دانشگاهی پذیرفته شدند که نسبت به سال گذشته ۱۵ نفر افزایش‌یافته است.

نعمت‌الله مرادی پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری توسط سازمان سنجش با ابراز خوشحالی از پذیرش دانش‌آموزان این شهرستان در رشته‌ها و دانشگاه‌های معتبر کشور در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر به نقل از کردتودی، گفت: امسال شاهد پیشرفت چشمگیر و قابل‌توجهی در پذیرش دانش‌آموزان در رشته‌های برتر دانشگاهی هستیم و در مقایسه با سال گذشته، تعداد پذیرفته‌شدگان از ۲۲ نفر به ۳۷ نفر افزایش‌یافته است.

 مدیر آموزش‌ و پرورش مریوان افزود: این افزایش ۱۵ نفره نشان‌دهنده تلاش و کوشش دانش‌آموزان و همکاران ماست و واقعاً قابل‌توجه است. از ۳۷ دانش‌آموزی که در رشته‌های دکترای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی موفق به قبولی شده‌اند، ۲۶ نفر در رشته پزشکی، ۵ نفر در دندانپزشکی، ۴ نفر در داروسازی و ۲ نفر در دامپزشکی پذیرش شده‌اند.

 مرادی همچنین این موفقیت را نتیجه کار تیمی و زحمات دبیران و همکاران دانست و به دانش‌آموزان و اولیای آنان تبریک گفت. او ابراز امیدواری کرد که روند پیشرفت دانش‌آموزان مریوانی در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.

وی در پایان اشاره کرد: دانش‌آموزان مریوانی امسال موفق به کسب ۵ رتبه دو رقمی در کنکور سراسری شده‌اند که نشان‌دهنده تلاش و استعداد بالای آنان است.

انتهای خبر/