باتوجه‌به افزایش حملات رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه و لبنان، یک اجتماع بزرگ بانوان در حسینیه سیدالشهدا شهرستان مریوان برگزار شد تا همبستگی و حمایت از این قشر آسیب‌پذیر را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، این مراسم با حضور پرشور بانوان و دختران شهرستان مریوان در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد که نمادی از همبستگی اسلامی و انسانی بود.

در این مراسم، ماموستا امجد محمودی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی مریوان، به بررسی ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و بر ضرورت هوشیاری جامعه اسلامی در برابر این ظلم‌ها تأکید کرد.

او بیان کرد: زنان و کودکان غزه و لبنان در شرایطی دشوار و دردناک به سر می‌برند و سکوت ما در برابر این جنایات، خیانتی به بشریت است.

این اجتماع با دعای خیر و آرزوی آزادی و برقراری صلح و عدالت در سرزمین‌های مظلوم برگزار شد و بر اتحاد مسلمانان برای حمایت از یکدیگر تأکید شد.

گفتنی است در پایان این اجتماع، بانوان در پی محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و در دفاع از مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و برای ادای احترام به شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله و حمایت قاطع از طوفان الاقصی و وعده صادق ۲ شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و… سر دادند.