رئیس کمیته امداد شهرستان مریوان، گفت: با همکاری خیرین و مردم نوع‌دوست، لوازم‌التحریر لازم برای ۲۶۴۵ دانش‌آموز تحت پوشش این کمیته تهیه شده و به زودی در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

صیاد احمدی پور، رئیس کمیته امداد مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر اظهار کرد: زنگ عاطفه‌ها در مدارس مریوان به صدا درآمد و پایگاه‌های شور عاطفه‌ها به همین مناسبت برپا شد و در این راستا مراسم نمادین در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید ناصر بهرامی برگزار گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان مریوان با اشاره به اهمیت این سنت حسنه، گفت: هر ساله کمیته امداد در آستانه بازگشایی مدارس، اقدام به برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها می‌کند.

 

احمدی پور افزود: هدف از این اقدام ترویج انفاق، احسان و نیکوکاری و استفاده از ظرفیت حداکثری خیران برای تأمین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد است.

 

وی همچنین تصریح کرد: با کمک‌های خیرین و مردم نوع دوست، امسال برای ۲۶۴۵ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مریوان، نوشت‌افزار لازم تهیه و در اسرع وقت در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: این اقدام نیکوکارانه نشان‌دهنده همدلی و همکاری جامعه برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند است و امید می‌رود که با ادامه این سنت، شرایط بهتری برای تحصیل این دانش‌آموزان فراهم شود.