خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی دو رویکرد مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها در جامعه است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، سرهنگ طیب محمدی در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت هفته انتظامی اظهار داشت: خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی دو رویکرد مهم و تاثیرگذار رسانه ها  در جامعه می باشد و رسانه‌ها در همه زمینه ها می توانند با کسب اطلاعات درست و صحیح و انعکاس اصولی آن در  سطح جامعه  نقش بزرگی را ایفا کنند.

وی افزود : رفع شبهات و انعکاس اخبار صحیح و درست با توجه به بمباران رسانه ای دشمنان علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  توسط رسانه‌ها همواره مورد توجه و اهتمام مردم و مسئولین است و رسانه‌های شهرستان نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در طرح امنیت محله محور مردم بازوی اصلی ایحاد امنیت با مجموعه انتظامی هستند زیرا ابزار و نیروی انسانی فراجا بدون همکاری و همراهی مردم عزیز جوابگوی برقراري نظم و امنيت با توجه به گستردگی حوزه کاری و متفاوت این مجموعه نمی‌باشد.

این مسئول انتظامی در حوزه پیشگیری از سرقت نیز بیان داشت: همکاران بنده شبانه‌روز در پیشگیری و کنترل و دستگیری سارقان در تلاشند و در این حوزه موفق عمل کردند البته نقش سازمان‌ها و نهادها و مشارکت مردم در حوزه پیشگیری از سرقت حائز اهمیت بوده و خود مراقبتی و پیشگیری از وقوع سرقت با رعایت هشدارهای پلیس توسط خود عامه مردم پلیس را در اجرای این ماموریت مهم کمک خواهد کرد.

محمدی در پایان گفت: پلیس برخواسته از مردم و در خدمت مردم است و خط قرمز آن مردم و امنيت عمومی است و همواره و شبانه روز در خدمت‌رسانی مردم کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است در این آئین از خبرنگاران شهرستان مریوان توسط فرمانده انتظامی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.