سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مریوان با صدور هشدار به رانندگان متخلف، تأکید کرد: هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه‌ها در ناوگان درون‌شهری صورت نگرفته و از شهروندان خواست در صورت مشاهده اخذ کرایه اضافی، موارد را گزارش دهند.

ریبوار زارعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، در پی گزارشات واصله از شهروندان درباره اخذ کرایه اضافی توسط برخی رانندگان تاکسی، اعلام کرد: هیچ‌گونه افزایش نرخ ناوگان درون شهری از تاریخ ابلاغ اطلاع رسانی این سازمان وجود ندارد.

 

 وی از عموم شهروندان فهیم مریوان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اخذ کرایه اضافی و خارج از نرخ مصوب (۸ هزار تومان به ازای هر نفر)، با اعلام کد تاکسیرانی مندرج در پشت شیشه تاکسی متخلف، به دفتر این سازمان تماس بگیرند. شماره تماس این سازمان ۰۸۷۳۴۵۹۲۵۰۳ است و همچنین می‌توانند به صورت حضوری به سایت اداری سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری به آدرس دارسیران یک، روبروی مسجد حضرت نوح، جنب ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی مراجعه کنند.

 

علاوه بر این، شهروندان می‌توانند گزارشات گرانفروشی را به شماره ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت (بازرگانی) اعلام کنند تا این سازمان بتواند در خدمات رسانی بهتر به شهروندان یاری نماید.