هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان به همراه مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه مجموعه ورزشی شهدای ۱۶ آذر بازدید کردند گفتنی است این پروژه با هدف ارتقاء فضای ورزشی در استان کردستان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان به همراه مسئولین استانی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان، روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ از پروژه مجموعه ورزشی شهدای ۱۶ آذر این دانشگاه بازدید کردند.

 

آغاز ساخت مجموعه ورزشی شهدای ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی مریوان برای ارتقاء فضای ورزشی کردستان

در این بازدید، کاروان کریمی زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان، گزارشی از روند احداث پروژه مجموعه ورزشی شهدای ۱۶ آذر ارائه داد.

وی اعلام کرد: این پروژه شامل زمین فوتبال چمن طبیعی، زمین والیبال، فوتبال ساحلی و زمین تنیس است که در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در ضلع شرقی دانشگاه در حال ساخت می‌باشد. فاز اول این پروژه به زمین فوتبال چمن طبیعی اختصاص دارد که در حال حاضر در مرحله تسطیح و آماده‌سازی برای بذر چمن طبیعی قرار دارد.

کریمی زاده افزود: این پروژه در راستای جبران کمبود سرانه استاندارد فضای ورزشی در استان کردستان و شهرستان مریوان اجرا می‌شود و امیدواریم با همکاری مجموعه ورزشی و تربیت بدنی، در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

قدردانی مدیر طرح‌های عمرانی از زحمات واحد مریوان و ارائه نکات فنی

در ادامه، محمد شاهرخ عبدی، مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه مدیریتی واحد مریوان، نکات تخصصی و فنی را به پیمانکار یادآور شد.

همچنین مسئول تربیت بدنی و دبیر شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان، استانداردهای ورزشی لازم برای اجرای پروژه را مطرح کردند.

 

اجرای پروژه ورزشی در مریوان؛ گامی مؤثر در توسعه فعالیت‌های ورزشی

منوچهر نصری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان با ابراز خرسندی از اجرای این پروژه، گفت: اجرای این مجموعه چند منظوره ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان، گام اساسی در جبران کمبود سرانه استاندارد فضای ورزشی شهرستان بوده و نقش سازنده‌ای در ترویج و توسعه فعالیت‌های ورزشی شهرستان خواهد داشت.

 

در پایان این نشست، هیات رئیسه به همراه مسئولین استانی به صورت میدانی از پروژه مجموعه ورزشی شهدای ۱۶ آذر بازدید کردند و نکات ضعف و قوت آن را مورد بررسی قرار دادند.