سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
اختصاصی زریوار خبر/
چهارشنبه 24 خرداد 1396 / 12:27|کد خبر : 973|گروه : اجتماعی

سرعت ناامید کننده مسئولین در استفاده شخصی از خودروهای دولتی

برخی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مریوان و سروآباد باید مراقب باشند از بیت‌المال استفاده شخصی نکنند چرا که بیت‌المال حقوق همه ملت است.

برخی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مریوان و سروآباد باید مراقب باشند از بیت‌المال استفاده شخصی نکنند چرا که بیت‌المال حقوق همه ملت است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، برخی از مدیران شهرستان مریوان و سروآباد با وجود داشتن چندین خودرو، از امکانات اداری که بیت‌المال و حق مردم است سوءاستفاده می‌کنند که این مخالف موازین و معروفات اسلامی است.

 

اين روزها شاهد استفاده غيرقانوني و شخصي برخي مديران و مسئولان ادارات شهرستان مریوان و سروآباد از اموال دولتي و بيت المال هستيم . با توجه به اينكه اين به صورت يك فرهنگ درآمده است كه هر كس مسئول يك نهاد و اداره شد، مي تواند به اشكال مختلف در اموال آن تصرف نماید، نباید این گونه اقدامات تکرار شود.


عینی ترین سوء استفاده از اموال دولتی سوء استفاده شخصی از خودروهای دولتی است.


استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از بی احترامی به مقررات و قانون است. علی رغم نصّ صریح قانون و تأکید مسئولان مبنی بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی، متأسفانه شاهد این گونه بی نظمی ها در سطح شهرستان مریوان هستیم.


برخي مسئولين و حتي كارمندان ادارات دولتي، علي رغم اينكه خودروي شخصي هم دارند ولي عمدتاً بيشتر كارهاي شخصي خود را با خودروهاي دولتي انجام مي دهند كه رساندن فرزندانشان به مدارس از اين قبيل است .


در این بین مدیران هستند که در خارج از وقت اداری نیز برای پیگیری مشکلات مردم علاوه بر خودروهای دولتی از خودروی شخصی خود برای حل مشکلات مردم استفاده می کنند که منظور ما در این موضوع مدیرانی است که برای مسائل شخصی و برای تفریح خانواده خود از اموال بیت المال سوء استفاده می کنند.


ترددی بودن برخی از مدیران شهرستان سروآباد نیز در سایه بیخیالی مسئولین این شهرستان باعث شده است برخی از مدیران ترددی از خودروي دولتي برای رفت و آمد خود استفاده می کنند.

 


طبق گزارش های رسیده از سروآباد نیز مشاهده شده برخی از مدیران ترددی این شهرستان نیز متاسفانه از خودروی دولتی استفاده می کنند که لازم است مدیران ارشد شهرستان این موضوع را در نظر بگیرند. 

آیا مسئولین ارشد شهرستان مریوان و سروآباد کسانی را که برخلاف قانون از خودروهای دولتی جهت رفت و آمد خانواده های خود(شخصی) استفاده می کنند برابر قانون و مقررات برخورد می کنند؟؟!!


خبر آرشیوی 19 خرداد سال 94

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

فاروقیسه شنبه 19 خرداد 1394 | 18:49

5
2

کاملا موافقم

پاسـخ

farzadسه شنبه 19 خرداد 1394 | 18:57

6
1

متاسفانه زریبار خبر عزیز ، رشوه خواری ، فساد اداری ، خیانت به بیت المال ، سوء استفاده از موقعیت شغلی و ... برخی از افت ها و پدیده های مخرب جامعه مریوان ماست که در سایه همراهی، غفلت یا خود را به نادانی زدن مسئولین ما انجام می شود !؟!!!!!

پاسـخ

citizenسه شنبه 19 خرداد 1394 | 18:59

4
1

بله موافقم

پاسـخ

شهروندسه شنبه 19 خرداد 1394 | 18:59

2
0

علاوه بر مواقع ضرورت در مواقع حاد استفاده شخصی درست نیست لذا معرفی چنین مدیرانی کار درستی میباشد

پاسـخ

مهرنیاسه شنبه 19 خرداد 1394 | 19:10

1
0

صددرصد موافقم

پاسـخ

اوینسه شنبه 19 خرداد 1394 | 20:24

3
0

زریبار خبر عزیز میشه لطف کنید نام مسئولی که در پارک شانو دیده شده را علنی کنید که درس عبرتی برای مسولین دیگر شوند با تشکر

پاسـخ

کیوانسه شنبه 19 خرداد 1394 | 20:56

2
0

کاملا موافقم.

پاسـخ

شهروندسه شنبه 19 خرداد 1394 | 21:04

2
0

آقای فلاحی عزیز لطفا خود را اول اصلاح کن بعد به دیگران تذکر بده با ویتارا فرمانداری تردد نکن در مسیر سنندج به مریوان تنها جایی که از ماشین اداره استفاده میشه وزارت کشوره از پیکاپ گرفته تا ویتارا

پاسـخ

شهروندسه شنبه 19 خرداد 1394 | 21:44

1
0

موافقم

پاسـخ

مريوانسه شنبه 19 خرداد 1394 | 21:59

2
0

تقريبا دو هفته پيش بو يه پيکان پلاک دولتى رو ساعت 5 عصر ديدم دست يه پسر بود که ازقيافشم معلوم بود کمتر از. 18 سال داشت,با چند تا از دوستاش با ماشين دولتى ويراژ و سرعت ميرفتن, ساعت 8 دوباره اون چند نفر رو ديدم,يعنى واقعا چقد...

پاسـخ

حقسه شنبه 19 خرداد 1394 | 22:38

4
0

شهردار رو نگو که فکر میکنه. اون پژو شهرداری جز اموال ارثیه که بهش رسیده. حتی تفریح های که با دوستاش به باغ های شوراها میره . واکثرا شبانه برگزلر میشه با ماشین شهرداری میرن

پاسـخ

کچه کوردسه شنبه 19 خرداد 1394 | 22:38

3
0

ئه‌رێ وه‌ڵڵا ، هه‌رچه‌ن به‌ بێ ناو بردنیشیان زاتی زۆربه‌یان ده‌ناسین به‌ڵام ده‌بێ ناویان بهێنرێت تا خه‌ڵکی باشتر بییانناسن...

پاسـخ

شارومه ندسه شنبه 19 خرداد 1394 | 22:58

3
0

استفاده خود********ازخودرودولتی ولی باپلاک سفید(نه قرمز)خودنمونه عینی ازتخلف است،سرویس مدارس فرزندان باخودرودولتی وراننده اداری وانجام کارهای روزمره حتی گرفتن نان وخریدروزانه مدیران سواستفاده نیروهای خدماتی واستفاده بدونه محدودیت ازمنازل سازمانی که هزینه آب وبرق وگازو...راهم جزهزینه های اداری سندمیزنن و....که زوایای پنهان این تجاوز وخیانت محسوب میشود.

2
0
ژاوه رو چهارشنبه 20 خرداد 1394 | 00:57

واقعا جای بسی تاسف است، که مدیران به جای خدمت و امانت، مشغول خفت وخیانتند.....
لطفا اسمهایشان را ببرید تا شایدانتصاب کنندگان چنین خادمانی و خودشان ازخواب زهرماری خیانت و خواری ،خبردارشوند.....

پاسـخ

بهزادچهارشنبه 20 خرداد 1394 | 01:27

1
0

صد در صد موافقم!

پاسـخ

آسو احمديچهارشنبه 20 خرداد 1394 | 07:36

2
0

ئةري وه لا گيان . مشو ئي ناموديره معرفي كريا

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 20 خرداد 1394 | 08:37

2
0

با سلام کاملاً موافقم ولی کو گوش شنوا. توبه گرگ مرگ است.

پاسـخ

ناشناسچهارشنبه 20 خرداد 1394 | 08:54

2
0

سایت زریوار خبر اگه شما راست می فرمائید زحمت بکشید معرفی کنید تا عبرت بشه با نوشتن وگفتن فرماندار کاری درست نمیشه

3
1
ناشناس بمان پنجشنبه 21 خرداد 1394 | 00:35

ناشناس جان. زریبار خبر هم می دونه چکار می کنه اینو نوشته تا اگر فردا روزی عکسی از مسولی گرفت و منتشر کرد بهش گیر ندن. باید به زریبار خبر جایزه داد خدایش جای خودت را در مریوان محکم کردی امیدوارم همیشه موفق باشی

پاسـخ

ناشناسچهارشنبه 20 خرداد 1394 | 10:30

1
0

به محض اینکه اسم یکی از این مدیرها برده بشه ببین چه معرکه ای می گیرن . استخر رفتن و تفریحات و باغ و کوه و کوهستان ، همه اش یکدفعه میشه ماموریت های کاری . این مدیران فقط و فقط کار میکنند و خواب توی خونه شون رو هم کار می دونن .

پاسـخ

زریبارچهارشنبه 20 خرداد 1394 | 12:54

1
0

سروآباد را نگو که وضعش بسیار نابسامان است

0
0
واقعیت یکشنبه 28 خرداد 1396 | 12:21

همه مسولین سروآباد با ماشین اداره به مریوان روزانه تردد میکنن

پاسـخ

چوله کهپنجشنبه 21 خرداد 1394 | 15:01

2
0

چرا اسم می بری خودشان خوب می فهمند و افتخارم می کنند با اینکه اموال بیت المال در اختیارشونه چون اون همه پافشاری و اسرار و دورویی و..................که اونها برای پست های مدیریتی می کنند کمتر کسانی امروز مثل اونها پیدا بشه تا مدیریت را قبول کنند. البته اسمی از صمدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان را نبرید که 24 ساعته باماشین ادری تو سروآباد گشت می زند .

پاسـخ

س.مشنبه 23 خرداد 1394 | 12:52

0
0

100% موافق

پاسـخ

کوردشنبه 23 خرداد 1394 | 12:55

3
0

بابا برو اگر تو کی می تونی منتشر کنی
اگر منتشر کنی موقعیت کاریتو از دست میدی

پاسـخ

سعیدچهارشنبه 24 خرداد 1396 | 21:46

0
0

کمال تأسف به خدمت وصرفه جویی بهینه ازاموال بیت المال موجب استهلاک آن میشن مثل جهاد کشاورزی سروآبادسنایی ورئیس و فرهاد بخشی هم

پاسـخ

سرعت گیرپنجشنبه 25 خرداد 1396 | 00:56

1
1

از زریبار خبر انتظار داریم همانطور که به مساله سواستفاده از بیت المال اینقدر حساسی، بهتر نیست در راستای رسالتت به اولیت خطر امنیتی داعش در میان منطقه اورامانت بپردازی ؟ به نظر شما داعش و تفکر تکفیری مهم تره یا این مسائل، از شما انتظار داریم علل نفوذ داعش رادر منطقه اورامانات بررسی کنی .

پاسـخ

آزادپنجشنبه 25 خرداد 1396 | 09:29

0
0

تا زمانی که دولت کارفرمای همه چیز باشد و مردم نیازمند دولت باشند این فسادهای اداری که خاص اقتصاد دولتی است وجود خواهد داشت .باید هم نظارت مردمی شود و هم هزینه تخلف بالا باشد و دولت هم لطف کند امورات را به بخش مردمی و خصوصی واگذار کند .دولت باید از این گستردگی بیاد بیرون و ضمن کوچک سازی خود .اقتصاد و امور غیر حاکمیتی را به مرم واگذار کند

پاسـخ

هم اندیشی کلید همه ی قفلهاستپنجشنبه 25 خرداد 1396 | 09:53

0
0

بدانیم که مسول اصلی جهل مردم خود ماییم

پاسـخ

هه ورامجمعه 26 خرداد 1396 | 04:12

5
0

مدیر محترم سایت زریوار خبر
شما هم مشمول این قانون"استفاده شخصی ممنوع" میشید: این رسانە‌ای که شما مسئولش هستید نباید تنها تریبونی برای دیدگاه‌هایی باشه که جنابعالی می‌پسندید. چرا برخی دیدگاه‌ها را منتشر نمی‌کنید!؟ بنده تاکنون چندین بار کامنت ارسال کردم ولی با کمال شگفتی می‌بینم که اصلا منتشر نمی‌کنید!
استفاده شخصی که تنها شامل خودرو نمیشه، عزیز دل برادر

پاسـخ

ان الله یانرو باالعدلیکشنبه 28 خرداد 1396 | 14:16

0
0

باسلام .چرا برخورد قانونی نمی شه استفاده از اموال عمومی کاملا غیر قانونی است وبخشنانه ای در این موردبه تمام ادارات ونهادها ارسال شده ولی چون دستگاه نظارتی ضعیف عمل می کندویاخود هم مشمول این بی قانوی میشه رعایت نمی کنند. از بخشداران وکارمندان ادارات شروع میشه.تازه بعضی مدیران از سنندج تشریف می آورند مثل آموزش وپرورش که در هفته حداقل چهاربارتردد می کند

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی