سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
اختصاصی/
دوشنبه 11 آذر 1398 / 09:09|کد خبر : 7272|گروه : سیاسی

عضو ستاد روحانی رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان مریوان شد

روز گذشته در گردهمایی چندین نفره اصولگرایان شهرستان مریوان، عضو ستاد روحانی به عنوان رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان این شهرستان انتخاب شد.

روز گذشته در گردهمایی چندین نفره اصولگرایان شهرستان مریوان، عضو ستاد روحانی به عنوان رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان این شهرستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار زریوارخبر، زاهد نادرزاده روز گذشته با تایید این خبر، گفت: در گردهمایی طیف های مختلف اصولگریان شهرستان مریوان که بعدازظهر روز یکشنبه در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای هماهنگی اصولگراین انتخاب شده است. البته تاکنون از این مراسم تصاویری منتشر نشده است و مشخص نیست چه کسانی در این مراسم حضور داشتند.

نادر زاده پیش از این در انتخابات ریاست جمهوری عضو ستاد روحانی بود و در جلسات و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی حضور فعال داشت. وی همچنین در دیماه سال 96 در دیدار با فرماندار سابق این شهرستان همراه با اعضای ستاد روحانی و جمعی از اصلاح طلبان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند و خواستار توجه به خواسته های ستاد روحانی و اصلاح طلبان شده بودند.

در سالهای اخیر موضع گیری طیف های سیاسی در جامعه مردم را به جریان های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب مآیوس کرده است. مردم معتقدند این طیف های سیاسی به چیزی جز منفعت شخصی فکر نمی کنند و خواسته های مردم اصلا در برنامه های آنها جایی ندارد.

عدم موضع گیری شفاف و عدم مطالبه گری جریان های سیاسی در سالهای اخیر باعث بی اعتمادی مردم به این جریان های سیاسی شده است.جریان اصولگرایان و اصلاح طلبان باید به این موضوع واقف باشند جامعه دیگر به آنها توجهی نخواهد کرد . این جریانها بهتر است به جای برگزاری همایش و گردهمایی آشکار و پنهان (شبانه) با بازنگری عملکرد خود و آسیب شناسی فعالیت های خود و همچنین اصلاح دیدگاه با انتخاب افراد خوش نام در هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

متاسفانه در برهه های، افراد صاحب نفوذ و بعضا مسئولین دولتی با عجله و شتاب جهت رسیدن به مطامع سیاسی خود با ایجاد این جریان ها(به ظاهر مخالف )در راستای اهداف سیاسی و حتی فردی خود _از این جریانهای به اصطلاح سیاسی و حزبی- بهره شخصی می برند. باید منتظر ماند و دید این جریان اصولگرا در این برهه به چه منظوری تشکیل شده است؟ آیا این جریان فکری اصولگرا به دنبال حل مشکلات مردم و مطالبه گری خواسته های برحق مردم است یا بدنبال پر کردن پازل برخی افراد پشت پرده و صاحب نفوذ است؟ آیا این جریان جهت شفاف سازی و تبیین دیدگاههای خود حاضر به گفتگو با مردم و رسانه ها است یا با صدور بیانیه هایی بدنبال سرپوش گذاشتن به مقاصد خود است؟

2 دیماه 96 جلسه اعضای ستاد روحانی با شفیعی فرماندار سابق مریوان

عضو ستاد روحانی رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان مریوان شد

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

رضائیدوشنبه 11 آذر 1398 | 09:40

4
1

علی برکت الله.....

پاسـخ

معلم پایه اولدوشنبه 11 آذر 1398 | 11:52

9
5

شما باید خوشحال می شدید که اصولگرایان بالاخره سرو سامانی پیدا کردند .از فحوای کلامتون معلومه با انتخاب نادرزاده مشکل دارید .شخص مدنظرتون نشد چه اشکالیداره /؟ موروثی که نیست !

9
3
مریوانکم دوشنبه 11 آذر 1398 | 14:58

یعنی مردم را چی فرض کردین هر دویشان اصولگرا و اصلاح‌طلب منفعت طلب هستن. رییس اصولگرا که دست پرورده اصلاح طلبانه.توانایی سخنرانی 10دقیقه ای رو نداره . از ایشون بخواهید ده دقیقه بدون لکنت حرف بزنه . این افراد دنبال این هستن برای منفعت گروهی خود به پست و مقامی برسن

پاسـخ

متنفر از حزب باددوشنبه 11 آذر 1398 | 13:09

12
2

زبل خان اینجا ..... زبل خان اونجا ...... زاه..... ببخشید ، زبل خان همه جا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسـخ

هه لمه ت 58دوشنبه 11 آذر 1398 | 13:22

11
2

مدیریت محترم زریوار خبر
چه خوب بود که یکی از عزیزان خبر نگار حضور داشتند ّ تا از نزدیک اصل ماجرا و انتخابات رو رصد می کردند . اونوقت دیگه در گزارشتون نمی نوشتید : با حضور طیف های مختلف اصولگرایان !!!
کدام طیف ؟؟؟ کدام اصولگرا ؟؟؟ کدام انتخابات ؟؟
برخی از آقایون که زبل تشریف داشتند ، موضوع انتخابات رو به بهانه های واهی از دوستان به واقع اصولگرا پنهان کردند و اصلا اطلاع رسانی نکردند ، آنهم بخاطر اینکه راه برای آقایون باز باشه . در ضمن بجز چند نفر از دوستان که به حق اصولگرا بودند ! بقیه اصلا با الفبای اصوگرایی بیگانه و حتی مخالف بودند ، حالا چپونه یه یکباره تغییر موضع دادند ؟؟ الله اعلم
آخه وقتی کل افراد حاضر در جلسه بین 40 تا 50 نفر باشند ، چطور باید 30 نفر خودش رو کاندید بکنه ؟؟؟
چطور فقط چند نفر از این افراد خبر داشتند که انتخابات انجام می شود و از کوچه و خیابان چند نفر رو آوردن تا بهشون رای بدهند !!!!
یای پدر این سمت و قدرت و شهرت و ..... بسوزه !!!!
دیروز وقتی این انتخابات رو دیدم ، نا حودآگاه به یاد انتحابات مجلس افتادم که چند ماه دیگه قراره برگزار بشه !!!! و با خود گفتم : مشت نمونه .......

پاسـخ

هه لمه ت 58دوشنبه 11 آذر 1398 | 13:23

7
1

میدانم اینقد به رسالتتون پایبند هستید که پیام قبلی رو در مورد اتخابات دیروز در ارشاد رو بذارید .

پاسـخ

کریمیدوشنبه 11 آذر 1398 | 13:33

9
0

ابوالعجایب ........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسـخ

اصولگرادوشنبه 11 آذر 1398 | 13:35

12
0

رحمت به شاعر این یک بیت شعر :
از دست بوسی به پا بوسی افتاده ای
ای***** ترقی معکوس کرده ی

پاسـخ

دیدباندوشنبه 11 آذر 1398 | 13:40

13
11

ای کاش افرادی همچون دکتر فاروق کریمی ، فرید نیکخواه ، لقمان کریمی زاده و خیلی های دیگر دلیل حضورشان در این مراسم رو می گفتند !!!!!؟

13
6
ssvan دوشنبه 11 آذر 1398 | 14:51

به خووا داماوی بوچی به چییان ده زانی؟

8
3
دیدبان سه شنبه 12 آذر 1398 | 07:37

منظورم این نبود که فرد خاصی هستند، فقط حضورشون هم باعث خنده است هم گریه !! حتما میدونید که چی میگم دوست عزیز.

پاسـخ

رسولیدوشنبه 11 آذر 1398 | 13:42

11
5

وقتی شیرها فرصت حضور در میدان مسابقه رو نداشته باشند ،ایشون* برنده خواهد شد !!

پاسـخ

بلای ناگهانیدوشنبه 11 آذر 1398 | 13:55

9
4

ولا زاهد نادر زاده ****** . تک رآی دابو به خوی .

پاسـخ

اصلاح طلبدوشنبه 11 آذر 1398 | 14:53

10
13

من یکی خوشحالم که کاک زاهد در هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب حضور دارد. این نشان میدهد که ایشون پربار هستند و توانایی هضم هر دو جریان را دارد . اگر کسی هم ناراحت باشه اون باید اصلاح طلبان باشند چون یکی از یاران خود را از دست دادند. البته فعلا از دست ندادند تا 1400 هستند از اون به بعد دیگه تا هشت سال نیستند.

11
1
هیدی سه شنبه 12 آذر 1398 | 07:39

اولا ایشون فکر نکنم توانایی هضم حتی نام اصولگرا رو داشته باشه ، چه برسد به !!!
دوا : یار اگر یار بود ، یار من بود .
له هه ر لایک با بی شه ن ئه کا !!
افتاد .............!!!؟؟

پاسـخ

جەواندوشنبه 11 آذر 1398 | 18:57

7
2

اگر همراهی کنیم، تاٸید می کنیم گوسفندانیم برای گرگان قدرت۰/۰

پاسـخ

دکتر محمودیدوشنبه 11 آذر 1398 | 22:13

4
0

باسلام دراویل انقلاب اشخاص حقیقی وخدوم مملکت رااداره میکردند تادهه 80ببعد بقصد فریب دادن ومنحرف کردن ذهن مردم ازچهره های خدوم راست گرا وچپ کراشدن ونتیجه ی ان فشل شدن اقتصاد وتورم زیادوگرانی شد ه که دربعضی ا نانوایی ها فقیران باید کارت یارانه خودرا برای گرفتن دوتانون برای خانواده خود بعنوان امانت نزد صاحب نانوایی بزارند اغایان نیز بدنبال چی هستند، علی برکت الله کلید فقروفساد بدست عزیزان بازشد

پاسـخ

شهرامدوشنبه 11 آذر 1398 | 22:25

9
4

یک روز اصلاح طلب ویک روز اصولگرا یعنی نان به نرخ روز خوردن

پاسـخ

ما مردمیمدوشنبه 11 آذر 1398 | 22:29

7
0

تا زمانی که نهادهای مدنی در جامعه قوام نگیرند و بدون ترس و سانسور پیگیر اهداف خود و خواسته های عمومی گروهها و طیف های مختلف مردم نگردند حزب گرایی معنا و مفهومی ندارد و پشت به جناح بستن صرفا خود را بالا کشیدن و منفعت طلبی است و نه خیر عمومی*********زریوار خبر در جهت آگاهی بخشی لطفا منتشر کن . با تشکر

پاسـخ

دیمادوشنبه 11 آذر 1398 | 23:29

11
11

تبریک میگم‌.بهرحال آقای نادرزاده تا جای که من میدانم همیشه ودرهمه انتخابات ومحافل سیاسی زحمت کش بوده وتابحال هیچ پست ومنصبی هم ازراه سیاسی یا زد وبند با اصولگریااصلاح طلب بدست نیاورده وازهیچ رانتی استفاده نکرده.موفق باشن.

پاسـخ

روخندهسه شنبه 12 آذر 1398 | 07:49

14
1

دیما ؟؟؟؟ از آخر بخونید !!! تویی آقا امید

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی