سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
شنبه 11 آبان 1398 / 13:10|کد خبر : 7196|گروه : سیاسی

برکناری سیروان ویسی قبل از اتمام دوره سه ماهه سرپرستی شهرداری/ انتخاب شهردار احتمالا بعد از انتخابات مجلس یازدهم

قبل از اتمام دوره سرپرستی شهرداری مریوان ویسی از سرپرست شهرداری مریوان برکنار و سرپرست جدید از سوی شورای شهر انتخاب شد.

قبل از اتمام دوره سرپرستی شهرداری مریوان ویسی از سرپرست شهرداری مریوان برکنار و سرپرست جدید از سوی شورای شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار زریوارخبر، صبح روز شنبه 11 آبانماه بعد از گذشت 76 روز از زمان انتخاب سیروان ویسی به عنوان سرپرست شهرداری مریوان و قبل از اتمام دوره سرپرستی از سمتش برکنار و محمد صالح ایومن با پنج رأی شورای شهر به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد.

اختلاف شورای شهر مریوان بر سر انتخاب ویسی و عدم تایید حکم سرپرستی شهرداری سیروان ویسی از سوی کمیته انطباق فرمانداری زمینه برکناری وی فراهم و محمد صالح ایومن از نیروهای جوان شهرداری به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد. 

عدم معرفی گزینه شهرداری مریوان بدلیل اختلافات شورای شهر و همچنین با اهداف سیاسی (انتخابات مجلس یازدهم) به تعویق افتاد. هر کدام از طرف ها با تأسی از طیف فکری خود مانع انتخاب گزینه شهردار شهر مریوان شدند. 

آنچه شورای شهر مریوان باید بدانند آن است که کمتر از 17 ماه تا پایان دوره چهار ساله خود فرصت ارائه خدمت به مردم را دارند. 

گزینه جدید سرپرستی شهرداری مریوان بعد از معرفی از سوی شورای شهر به فرمانداری در کمیته انطباق این شهرستان بررسی می شود.

زریوارخبر انتخاب محمد صالح ایومن را به عنوان سرپرست جدید شهرداری شهر مریوان تبریک می گوید.

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

میش هه لوازشنبه 11 آبان 1398 | 13:15

10
2

ایومن جان تو هم مانند ویسی انسان درستکاری هستی و به درد شورا نمیخوری پس با کمال احترام با ید بگم چند ماه دیگر تو هم برکنار می شوی

6
6
مریوانکم شنبه 11 آبان 1398 | 19:12

سیروان ویسی از دو هفته پیش تصمیم برکناریش از جلسه شبانه اومد بیرون ولی تا صبح امروز امیدوار بود نظر یکی از شوراها را بگیرد اما نتونست. سیروان پسر ساده ای بود همه کارها بهش کردند بعدش گفتند خداحافظ.
سیروان ده ساله در شهرداری هستم اما ادمی مثل تو ندیدم تا پست و مقام گرفتی انگار نه نگار دوستی هم داشتی . اینقدر خودتو گرفتی فکر می‌کردی هیچ اتفاقی نمی‌افتد . با دو ماه ماهیت خودتو به همه نشون دادی . فراموش نمی‌کنیم اما خودمونو به اون راه می زنیم هر چند مطمئنم هنوز خیلی ها تو رو نشناختند چون آدم وفاداری نیستی....

پاسـخ

سلامشنبه 11 آبان 1398 | 13:17

7
1

تو این شهر چه خبره ؟ یعنی یک نفر وجود ندارد شهردار بشه ؟ بازم سرپرست ؟ که معمولا پستهای سرپرستی هم اهل کار نیستن !

پاسـخ

گفتارها و کفتارها و کفترهاشنبه 11 آبان 1398 | 13:23

7
1

جنابان به اسطلاح شورای شهر مریوان لطفا دنبال لابی گری *****************ا نباشید مدت زیادی از معرکه گیری هایتان نمانده پس به فکر این شهر باشید که تازه داره رو به درستی پیش میره

پاسـخ

محمديشنبه 11 آبان 1398 | 13:26

9
5

بركناري چي او خوي استعفاي دا و ايومن هه ر وسه سيروان ويسي

پاسـخ

هه ناسهشنبه 11 آبان 1398 | 13:26

4
0

"آوا باوکه رو " شاعر خیلی مختصر حال و هوای این روزهای مریوان را بیان فرموده اند.

5
0
شهروند شنبه 11 آبان 1398 | 20:44

شهر بی صاحب همینه دیگه

پاسـخ

وریاشنبه 11 آبان 1398 | 13:43

14
0

یکی از اعضای شورا که دربهزیستی کار می کند برای یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس که مدتی اندک بخشدار بود دست وپامی شکند کارهای شهردار قبلی را به نام خود جلوه می دهد کارهای عمرانی اداره ی راه وشهرسازی را به نام شهرداری افتتاح می کند !؟؟؟

پاسـخ

حاجیشنبه 11 آبان 1398 | 14:00

11
0

آقای ایومن اگر قرار بود برای سمت شهرداری تائید می شدند قبلا برای شهرداری کانی دینار تائید میشدند
بنده خود شخصا برای گرفتن تائیدی ایشان پیگیری نمودم اما بنا به دلایلی از جمله عدم موافقت وزارت کشور نتوانستیم اقدامی مثبت برایشان انجام دهیم ظاهرا جناب ایومن جزو دانشجویان ستاره دار میباشد وانتصاب ایشان در پست های مدیریتی منع قانونی دارد واحتمال ندارد که در کمیته انطباق به تائید برسد.?

1
0
واشنگتن یکشنبه 12 آبان 1398 | 13:57

حاجی
خوب پیگیری نکردی به جان خودت
اینبار ببینم چکار می کنی

2
0
هیدی دوشنبه 13 آبان 1398 | 18:03

صحیح ترین ، منطقی ترین و رک ترین پاسخ

پاسـخ

محمدنژادشنبه 11 آبان 1398 | 21:14

8
0

شوراهای محترم،شماها چه کار به انتخابات نماینده گی مجلس دارید،کار نماینده مجلس با وظایف شورا،آسمان تازمين فرق دارداگر زود نجنبید شهردار معرفی ننمائید،مطمئن باشید،بعداز انتخاب نماینده شماها نمی توانید شهردار را انتخاب نمائید،وبعد ازآن هر کس شهردار شود سفارش نماینده س نه انتخاب شماها،

2
0
هه ره س 58 دوشنبه 13 آبان 1398 | 18:03

عالی گفتی

پاسـخ

زریباریکشنبه 12 آبان 1398 | 14:06

0
2

ولا اگر گشت شوراکان وکو آقای امید درخشانی دلسوزی شار بونایه وضعیت شاره کمان وای لی نه اهات متاسفانه یک سری منافع خویان هاله نظریانا تا منافع شار-درخشانی سه چوار را شاردار قبلی استیضاح کرد و سه چوار شورا که منافع خویان بو رای به ماندنی شاره دار سابق یان ادا ایسه یش ناین یک نظر بن شاره داره غیره بومی بینن تا وضعی شار خاس کات آقای دکتر امید درخشانی له شورا تنیا خویسی

0
0
حاجی سه شنبه 14 آبان 1398 | 14:55

کااااااا ئومید ! ئه وه خوتی روله ؟؟!!

پاسـخ

انتخاب نا صالحدوشنبه 13 آبان 1398 | 10:45

2
0

مردم در انتخابات بجای دقت در انتخاب اصلح و متخصص به فکر مسائل حشایه ای از جمله عشیره گری ، تیپ شخصیت ها و .... هستند و الان نیز طلبکاران.
عزیزان این آش دست پخت همه ماست و نباید به آن خرده گرفت. عقل جمعی ماه همینقدره به قولی از ماست که بر ماست.
وقتی *****************

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی