سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 18 مهر 1398 / 21:50|کد خبر : 7148|گروه : اجتماعی

تصادف سرپرست شهرداری و رئیس شورای شهر مریوان با ماشین بیت المال/ زخمی شدن یک جوان 22 ساله مریوانی

طبق اخبار رسیده در هفته جاری دو خودروی پژوپارس و ال90 سرپرست شهرداری و شورای شهر مریوان در دو حادثه جداگانه تصادف کرده اند.

طبق اخبار رسیده در هفته جاری دو خودروی پژوپارس و ال90 سرپرست شهرداری و شورای شهر مریوان در دو حادثه جداگانه تصادف کرده اند.

به گزارش خبرنگار زریوارخبر، حوالی ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه خودروی ال 90 شورای شهر مریوان با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف می کند و بر اثر این تصادف راکب موتور سوار 22 ساله به اسم ه.ف بشدت از ناحیه پا مصدوم می شود. ساعت 12:08 دقیقه اورژانس 115 به محل حادثه اعزام و بعد از انجام اقدامات اولیه در ساعت 12:23 دقیقه، مصدوم تحویل اورژانس بیمارستان بوعلی داده می شود.

طبق اخبار رسیده از عوامل بیمارستانی، این جوان بدلیل مصدومیت مولتیپل تروما (تروما در واقع آسیب و نقصانی است که در اثر وارد شدن فشار و یا ضربه به بدن ایجاد می گردد. بیمارانی که دچار مولتیپل می شوند نیاز به امدادرسانی تخصصی دارند) اقدامات اولیه پزشکی برای وی صورت گرفته است اما بدلیل شدت ضربه جهت عمل جراحی به بیمارستان فجر منتقل می شود.

بنا به اخبار رسیده که زریوار خبر رسما آن را تایید نمی کند سیروان ویسی سرپرست شهرداری مریوان به عنوان راننده به همراه عبدالله عبدی رئیس شورای شهر در محله کوره موسوی با این موتور سوار تصادف می کنند. همچنین اخبار غیر رسمی و تایید نشده ای وجود دارد که  این خودروی ال 90 شورای شهر قریب به 5 ماه است که بیمه ندارد. این خبر توسط روابط عمومی شهرداری مریوان اطلاع رسانی نشده است. لازم است شهرداری و شورای شهر مریوان جهت شفاف سازی بیشتر جزئیات دقیقتری را اطلاع رسانی نمایند.

گفتنی است اوایل هفته جاری نیز خودروی پژو پارس سرپرست شهرداری نیز در حادثه ای دیگر با خودروی تصادف می کند و خودرو شهرداری هم اکنون در تعمیرگاه می باشد.

عکس آرشیوی است

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

بهمنپنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:02

24
10

سرپرست شهرداری لطفا بجای فلسفه بازی جواب سوالات را بدهید/؟؟؟؟؟
شفاف سازی کنید

پاسـخ

شعبانیپنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:11

29
8

حالا که شریفی شهردار نیست ، دیگه نیازی به دفاع از حقوق مالیات دهندگان وجود ندارد . سرپرست شهرداری خودمانی هست و هر اشتباهی هم بکند گناهی نداره . بنده خدا دو ماهه سرپرست شده ، این همه بهش گیر میدین . بذار کیفش رو ببره . بیمه هم میخواد چکار از محل مالیات مردم بی سروصدا پرداختش میکنن.

پاسـخ

محمدپنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:13

26
8

سرپرست چه گناهی داره ، همه تقصیرها زیر سر شهردار قبلی هست . آخه اینها فکر کردن شهردار قبلی مثل پروژه های پارک ملت و آسفالت محله ها که همه مصالح و وسایلش را آماده کرده بود . ماشینها را هم بیمه کرده و اینها فقط وظیفه شون سوار شدن و شکستن پای مردم هست .

26
16
وريا پنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:31

كاك سيروان انساني به ريزه قطعا بو سركشي مشكلات خه لك چوه

21
13
خواقزات پنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:40

اره با سرعت زیاد میخواسته خدمت کنه

16
1
دیاکو پنجشنبه 18 مهر 1398 | 23:05

شهردار و رئیس شورا عوض شدن شهرداری تصادف می کنن و کسی هم حرفی نمی زنه. دیگه حقوق مالیات دهندگان مهم نیست دیگه کسی حرفی از حقوق معوقه نمیزنه دیگه کسی اعتراض و تجمع نمی کنه. اونهایی که تا دیروز اعتراض می کردند الان پست گرفتن طبیعیه حرف نمی زنند. آخ توان کجای که یادت بخیر. تو مدیریت می کردی الان اینها مدیریت میکنن . چرا سازمان بازرسی بر روی شهرداری مریوان تمرکز نمی کنه . من خبر دارم برخی از شوراهای قدیمی با تعدادی از افراد در شهرداری و تعدادی از شورای فعلی کار انتخاباتی برای بعضی ها می کنن . مردم از شهرداری کار خدماتی می خواد نه سیاسی

پاسـخ

ناصحپنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:16

17
2

اگه ماشین بیمه نداشته باشه سرپرست شهرداری شخصا منسئول پرداخت دیه در صورت مقصر بودن است . مواظب باشین قصورات خود را از محل اموال شهرداری و شهروندان جبران و پرداخت نکند . رییس شورای شهر هم حواسش را جمع کنه مصوبه خلاف قانون برای پرداخت دیه تصویب نکنه چون قابل پیگیری هست .

پاسـخ

اسماعیییلپنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:19

22
2

به جان خودم اگه شریفی بود الان سر تیتر اول خبرهای کمیته مطالعات رون و نان بود . آخه دو تصادف در یک هفته با دو ماشین تحویلی به شهردار . مواظب باشین راننده و ماشین ها جابجا نشوند...

پاسـخ

ژالهپنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:35

15
2

درزمانی که شهردار قبلی ج ش مشغول کار بود رییس شورای شهر ع ع همش کارشکنی می کرد الان کارهای اورا به سرپرست نسبت می دهد مثلا باخ پارک ـــــــــ خداآگاهه...

پاسـخ

احمدپنجشنبه 18 مهر 1398 | 22:49

8
0

جالب اینجاست که دوستان برای دفاع از حقوق وخدمت به مردم نه تنها در شهرداری بلکه در ..... وحالا هم به دنبال فرستادن نماینده به مجلس هستن.لابد دنبال تبلیغات برای آقای..... بودن

پاسـخ

فریبرزپنجشنبه 18 مهر 1398 | 23:17

10
1

باید دید که شورای شهر و متفکران و روشنفکران چگونه استدال می کنند . ولی کسی که دو بار در هفته تصادف می کنه به فرض اینکه مقصر هم نباشه حتما باید مجددا تست بده. دست فرمونش عالیه.

پاسـخ

فاروقیپنجشنبه 18 مهر 1398 | 23:20

11
1

زریوار خبر بهتره بجای این خبرها خبر ساخت سازهای غیر مجاز. دریاچه. آسفالت کوچه ها. حقوق کارگران مظلوم را منتشر کنه. تور خدا به فکر حقوق ما کارگران باشین. الان چند ماهه پرداخت نکردن تو این شرایط سخت اقتصادی به فکر کارگران شهرداری باشین. تورخدا

پاسـخ

پیمانکار قدیمیپنجشنبه 18 مهر 1398 | 23:57

7
0

خواهشن به پیمانکار ها زحمت ندید شاید از موضوع خبر نداشته باشین اما اونها خوب میدونن یعنی چه. پیمانکارها انسانهای شریفی هستند خیلی بهشون زحمت ندین

پاسـخ

کاکه گیانجمعه 19 مهر 1398 | 00:00

12
1

احتمالا عبدالله عبدی و سرپرست شهرداری مریوان تا هت تریک نکنند این کانالهای تلگرام و انستاگرام(مریوان چاۆ کۆێر(چاۆدێر))، مریوانی فێک (اورجینال)، مریوان جیکیلیکس(ویکیلیکس)، سمیرا(زریبار)، جیکشون در نمیاد نکنه ...... یا نکنه مشکل سایت زباله مریوان حل شده، یا نکنه مدیر شهری استانداری و معاونت عمران به همراه این کانالها تنها مشکلشون شریفی بود و نه سایت زباله و ... در عرض یک ماه دو خودرویی که توسط اقای قاسمی پور خریداری شدند توسط سرپرست شهرداری به سایت زباله جدیدالاحداث بدرقه شدند، رسانه مجازی رسالتتون کو؟؟؟؟؟

پاسـخ

کارگرجمعه 19 مهر 1398 | 00:02

16
1

لطفاً با همان سرعت حقوق ماهارو هم پرداخت کنید . به قران قسم گرفتاریم . قرار بود شریفی بره وضعیت خوب بشه خوب نشد هیچ بدتر هم شد.

پاسـخ

آرادجمعه 19 مهر 1398 | 00:29

3
1

هیچی لازم نیست بگیم ...همه چیزها دست خداست پس باید سر تعظیم فرود آورد شاید یک هشداری باشد که بیدار شوند

پاسـخ

ده نشین.جمعه 19 مهر 1398 | 08:23

5
1

زمان شریفی 4 ماه حقوق معوقه داشتیم الان 7 ماه معوقه داریم وضع بدترم شده. الان .........................الان کانالهای چاودیر و.... چرا انتقاد نمیکنن؟؟!!!!. .........

پاسـخ

کارمند رسمیجمعه 19 مهر 1398 | 08:29

6
1

چرا باید شهرداری مریوان هزینه سفارشات کیک و... .......رو پرداخت کنه. واسه اینکه انتقاد نکنن سکوت کنن در مورد شهرداری. تو جامعه ای افتادیم که همشون واسه منفعت خودشون کار میکنن. با خرید 20 کیلو کیک تو این دو روز گذشته این ......ا رو خریدن.ولی پول واسه حقوق نیست واسه کارگر بدبخت نیست....

پاسـخ

حسینیشنبه 20 مهر 1398 | 00:02

3
0

راستی اعضای شورای شهر تا حالا شهردار را انتخاب نکردن تا کی می خوان اینطوری کار کنن نکنه فراموش کردن ؟ اطلاع رسانیشون خیلی ضعیفه لطفن شفاف صحبت کنین.

پاسـخ

بهمنییکشنبه 21 مهر 1398 | 09:32

2
0

آقای فرماندار دست بردار الان دو ماهه نتونستی قانون را راعایت کنی. قبوله سیاسی هستی اما اول قانون را در نظر بگیر . این چند روز هم تموم میشه مردم فراموش می کنن ولی در پیشگاه خداوند مسئولی . کمتر به فکر پست و مقام خود باشید. از آقای اسدی و ملکی هم نترسید. خدا از همه آنها بزرگتر است

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی