سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
عبدالله سهرابی:
پنجشنبه 17 مرداد 1398 / 18:46|کد خبر : 7039|گروه : سیاسی

ضعف مدیریتی شدید مانع انتخاب فرماندار مریوان

از 24 شهریورماه  سال گذشته که محمدشفیعی، فرماندار مریوان طی نامه خداحافظی از مردم، این شهرستان را ترک کرد تاکنون این شهر بدون فرماندار بوده و به وسیله سرپرست اداره می شود.

از 24 شهریورماه سال گذشته که محمدشفیعی، فرماندار مریوان طی نامه خداحافظی از مردم، این شهرستان را ترک کرد تاکنون این شهر بدون فرماندار بوده و به وسیله سرپرست اداره می شود.

به گزارش زریوارخبر، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، مریوان را شهرستانی استراتژیک و حساس می داند و می گوید: هر شهرستانی که یک سال بدون فرماندار و با سرپرستی اداره شود حاکی از آن است که مدیران اجرایی به دلیل ضعف مدیریتی نتوانسته اند در انتخاب فرماندار به توافق برسند.


عبدلله سهرابی با بیان اینکه استاندار کردستان مسئول ضعف مدیریتی در انتخاب فرماندار مریوان است، می افزاید: وزیر کشور مسئولیت انتخاب و حکم فرمانداران را دارد اما در واقع باید استاندار این موضوع را با وزیر کشور مطرح می  کرد و پیگیری های لازم را در این خصوص داشته باشد.


او ادامه می دهد: شهر مریوان در طول یک سال  گذشته با دو سرپرست اداره شده ولی هنوز فردی به عنوان فرماندار انتخاب نشده که ضعف مدیریتی مسئولان مهم ترین دلیل برای انتصاب فرماندار است.


نماینده ادوار شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر مدیران اجرایی و استاندار، مدیریتی مناسب در این خصوص داشته باشند باید فرمانداری ثابت و رسمی برای شهر حساس مریوان در زمانی که انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در حال برگزاری است، در نظر گرفته شود.


سهرابی، اختلافات استاندار و نماینده مردم  مریوان و سروآباد درمجلس بر سر انتخاب فرماندار جدید را مهمترین مانع انتخاب فرماندار می داند و اضافه می کند: این مخالفت نماینده و عدم توافق بر سر انتخاب فرماندار باعث توجیه مدیریت استاندار نمی شود چرا که پیشنهاد برای انتصاب فرماندار بر عهده استاندار و صدور حکم نیز بر عهده وزیر کشور می باشد.


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس ششم  می گوید: باید فردی لایق به عنوان فرماندار مریوان انتخاب شود  و اگر این فرد عمکرد ضعیفی داشت از طریق وزیر کشور برکنار شود.


سهرابی ادامه می دهد: درانتصاب هر مسئول و مدیری شرح وظایفی تعیین شده که باید به آن عمل شود و با توجه به اقتدار مسئولیتی که برعهده گرفته به وظایف و مسئولیت های خود جامه عمل بپوشاند بنابراین مخالفت نماینده باعث توجیه درمدیریت استاندار نمی شود.

 


انتهای پیام/کردپرس

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شهروندپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 20:03

30
5

بازم این حرف زد مثل اینکه به منافعش نرسیده به قول کردها ئه میش بو به شه که ی خوی ئه گریت

پاسـخ

حق پسندپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 20:20

25
4

چه عجب جناب سهرابی پیداتون شد . اطلاع می دادید گاوی گوسفندی سر ببریم .
همشهریان عزیز ایا میدانید نامزد انتخابات مجلس کیست؟
همین که به ایام انتخابات نزدیک میشیم شاهد بیانیه نوشتن و نقد از عملکرد این و ان شروع میشه . در انظار عمومی ظاهر شده و با رفتارهای عوامفریبانه و پوپولیستی زمینه حضور در انتخابات را برای خود فراهم میکنند شما و امثالهم چه گلی به سر این شهر زدید که حالا از زمین و زمان گله مندید ؟ بعد از اتمام دوره خود کجای این استان خدمت کردید؟ اصلا خدمات شما در دوره خودتان رو میشه مختصر توضیح بدید؟ اینهایی که شما گفتید هر شهروند فهیمی میدونه . شما بیانیه و ...میدید تا ذهن همشهریان رو برای انتخابات اماده کنید . بنده نمایندگان ادوار سایر شهرستانها رو میبینم عارم میاد بگم شهر منم نماینده داره . شماها جز به ***** ***** به هیچ خدمتی فکر هم نمیکنید واسه همینه نمایندگان مجلس و شورا معمولا جزو ********* مردم هستند شمایی که چند ساله پیداتون نیست واسه مردم این دیار **** بیش نیستید . کاش این شعر رو سر لوحه کارهایمان قرار میدادیم که می فرماید
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده ان است که به نکویی نامش نبرند

8
0
دیده بان 58 شنبه 19 مرداد 1398 | 14:46

اتفاقا زیاد عجیب نیست دوست من !!
این آقای سهذابی خوب بلده از آب گل آلود چطوری ماهی بگیره !!
ولی یه نکته ای رو ایشان فراموش کردن : الان دیگه ماهی ها هم دستش رو خوندن و توی طورش نمی افتن !!!!

پاسـخ

قادریپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 21:13

28
3

جناب سهرابی دوباره نزدیکای انتخابات آفتابی شدی حنای شما دیگه برای مردم فهیم مریوان رنگی ندارد.

پاسـخ

ارژینپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 21:22

22
5

دی اگر انتخاب بکن دانیک وک تو انتخاب اکن وا لیاقتو نیه

پاسـخ

هیرادپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 21:42

22
4

جناب سهرابی تهران نشین بوی چی به مشام حضرتعالی خورده دوباره یاد ولایت کردی برو عزیز جان به کیف وحال خودتون برسید تعطیلات نزدیکه برید سواحل خزر دده
ما را امیدی به خیر تو نیست برو شر مرسان

پاسـخ

همشهریپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 21:51

19
1

خواهشن آقای سهرابی زیاد حرف های الکی نزن مردم از گشنگی مردن با این همه بیکاری چکاری کردی دکتراداریم داره کولبری میکنه با چه رویی اومدی حرف میزتی تو هم داخل وزارت نفت ماهیانه ** حقوق میگیری بعدا هم پسرت توی **** تهران ******************* دی جناح بازی تمام شد برو پی کار خودت مردم دیگه فهمیدن کی هستی مردم این بیانیه های الکی گوش نمیدن تو ببینم چکار کردی فقط فکر کارو بار***** خودتون هستی دیگه معلومه اینبا اونی نیستیم که شما فک میکنی هر بار *** *** میگیری برای پشتیبانی خخخ

پاسـخ

ریبوارپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 22:05

9
40

درود بر آقای سهرابی عزیز
آقای سهرابی از مفاخر مریوان و کردستان است باید قدر این بزرگان را بدانیم سلام و درود بر شما

17
0
عثمان پنجشنبه 17 مرداد 1398 | 22:44

کاسه لیس

10
3
هیراد جمعه 18 مرداد 1398 | 00:35

بزرگان!!!دوست عزیز یا شما معنی بزرگ رو بلد نیستی یا شایدم منظورتون از بزرگ حجم و وزن هستش

8
2
ریباز شنبه 19 مرداد 1398 | 14:53

حتما چشاش مشکل داره ! بنده خدا گناهی نداره ریز رو درشت و بزگ می بینه !!!!

7
1
یه دوست شنبه 19 مرداد 1398 | 14:54

ای درود بر تو هیراد عزیز ....................

پاسـخ

دورو یابپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 22:57

11
1

به نظر من *** , چه شد یاد وطن افتادی . اخیرا به مریوان سرزدی ؟ راستی کلیپ اون فوق لیسانس کولبرو ندیدی؟ چند روز پشت سرهم مجلس ترحیم چندین جانباخته جاده مریوان سنندج بود. فکر کنم جنابعالی خواستی جاده رو درست کنی. دیروز هم مین پای یکی رو قطع کرد ... حرف زیاده . راستی برو حقوق وزارت نفتتو بگیر. فکر کنم کافی هم نیست ...

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 17 مرداد 1398 | 22:59

10
1

بازم نزیک انتخابات دسیان کردو به موعظه کردن.

پاسـخ

محمدجمعه 18 مرداد 1398 | 00:15

2
21

سهرابی از نمایندگان موفق وتوانمند کردستان می باشد کە بە وجود ایشان افتخار می کنیم

پاسـخ

کوردی1جمعه 18 مرداد 1398 | 10:48

10
0

به نظر میرسد این دفعه صرفا" بحث آقای سهرابی و فلان خط و فلان جناح و این و آن نیست...
ظاهرا" هیچ شخص و جناح و حزب و مقام و مسئولی در فکر کشور و مردم ایران نیست اگر هم اندک افراد دلسوز و فن سالاری باشند عملا" توانایی خدمت نداشته و راه گشای مشکلات نیستند(بماند که جناب سهرابی نه فن سالار است نه دلسوز)... با این وضعیت بسیار ناگوار و خطرناک سیاسی-اجتماعی-اقتصادی، خدا داند که ملت به کی پناه برند(هزاران لعنت بر ترامپ و تندروهای آمریکا و همراهان بین المللی اشان وهمچنین مسببان داخلی این وضعیت سیاه)!!! جدا" ما مردم به آخر خط رسیدیم، آیا این مسئولین بی کفایت داخلی و ظالم و کفتارگونه میدانند که مردم توانایی تامین هزینه روزانه و اجاره خانه ماهانه و...و...و... ندارند؟ آیا میدانند که عامل اصلی از هم گسستگی اجتماعی و خانوادگی را باید در فقر جست؟ آیا میدانند که از نتایج طلاق ضمن افسردگی اجتماعی، تنهایی و بخصوص فقر مالی زن و متعاقبا" فحشا و نامیدی اجتماعی است و...و...و...
حالا جناب سهرابی اومده داره بلوف میزند انگار این حرفهایی که زد کسی نمیداند! جناب: مردم عاقل هستند همه میدانند... یا حالا که انتخابات نزدیکه، ****!!! برید بابا برید همه میدانند که طمع انتخابات.............
من که یکی به هیچ حرف و حدیثی *** زیرا به روحانی و نماینده ها رای دادیم هیچ که کاری نکردند بلکه مثل آدمهای ظالم ضمن نظاره گری هیچ کاری برای مردم نکرده که هیچ بلکه مسبب بدبختی مردم هم شدند!

آهای خداوند بزرگوار و قهار:
در این شرایط سیاهی و بدبختی به ذات شما جهت حل مشکلات پناه میآوریم، خداوندا : حضرتتان بهترین حلال مشکلات هستی پس به یاری مردم فلاکت زده ایران بیای

پاسـخ

هه لمه 23شنبه 19 مرداد 1398 | 14:50

11
0

خواهشا آقای سهرابی و اون 4 نفر دور و برش رو فعلا نادیده بگیرین و بگین که اون آقایی که تصویرش پشت سر این آقایون هست ، و شخص دوم این مملکت هست چه کاری برای مردمش انجام داد که حالا اینا بتوانن کاری برای مردم انجام بدن !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای لعنت بر حزب باد ......................

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی